Introducció

Certificat Professionalitat ADGD0308 

Actualment les funcions administratives en una empresa no es limiten a transcriure informes o recepcionar trucades, la gestió administrativa requereix coneixements d’àrees com:

Tresoreria.

Comptabilitat.

Gestió de dades i arxius.

Ofimàtica.

Etc.

L’objectiu d’aquest Curs és, per tant, el formar bons professionals en l’àmbit de l’administració i capacitar-los per realitzar les següents funcions:

Realitzar les gestions administratives del procés comercial.

Realitzar les gestions administratives de tresoreria.

Efectuar les activitats de suport administratiu de recursos humans.

Realitzar registres comptables.

Introduir dades i textos en terminals informàtics en condicions de seguretat, qualitat i eficiència.

Gestionar l’arxiu en suport convencional i informàtic.

Manejar aplicacions ofimàtiques en la gestió de la informació i la documentació.

Per tant, amb la superació d’aquest curs, el/la alumn@ estarà capacitat per realitzar les operacions de la gestió administrativa de compravenda de productes i serveis, tresoreria i personal, així com la introducció de registres comptables predefinits, prèvia obtenció i processament i arxiu de la informació i documentació necessària mitjançant els suports convencionals o informàtics adequats, seguint instruccions definides, en condicions de seguretat, respecte a la normativa vigent i atenent a criteris de qualitat definits per l’organització.

Sobre el curs

  • Acció formativa
    Activitats de Gestió Administrativa
  • Modalitat
    Presencial
  • Família professional
    Administració i gestió

Temari

  • Mòdul 1: Operacions administratives comercials
  • Mòdul 2: Gestió operativa de tresoreria
  • Mòdul 3: Gestió auxiliar de personal
  • Mòdul 4: Registres comptables
  • Mòdul 5: Enregistrament de dades Organització i manteniment del lloc de treball i els terminals informàtics en el procés d’enregistrament de dades.
  • Mòdul 6: Gestió d’arxius Gestió d’arxius públics i privats.
  • Mòdul 7: Ofimàtica Informàtica bàsica. Microsoft Word, Access, Excel, Powerpoint.

Horari

  • de dilluns a divendres de 8:00 a 15:00

Sortides professionals/laborals

Una vegada finalitzats i aprovats tots els exàmens del curs, d’acord a la valoració realitzada pel tutor o tutora assignat/a, es rebrà el corresponent Diploma on s’acreditaran els coneixements adquirits així com la realització i el grau d’aprofitament dels mateixos.

Aquest professional exerceix la seva activitat a l’àrea d’administració, recursos humans, comptabilitat o financera, de qualsevol empresa, tant pública com a privada, realitzant les funcions a instàncies d’un responsable superior qui, depenent del grau de desenvolupament de la mateixa, pot ser una única persona o el responsable de cadascun dels departaments –comercial, tresoreria, comptabilitat, Recursos Humans– o aquelles persones en les quals aquests deleguin. També podrà desenvolupar la seva activitat en assessories laborals, gestories i/o empreses consultores o de serveis, així com entitats del sector financer i d’assegurances.

Està present en tots els sectors productius, així com en l’Administració Pública, destacant pel seu alt grau de transectorialidad.

Sortides professionals:

Treballadors administratius de comptabilitat, en general.

Auxiliar administratiu de cobraments i pagaments.

Auxiliar administratiu de comptabilitat.

Auxiliar adm

Centre

Fundació EMI-Manresa
Passeig de Pere III, 96, 08241 Manresa, Barcelona
938734599
[email protected] Manresa

Veure web