La teva empresa encara no està a Google? Vols millorar la teva presència a Internet? Et donem totes les eines per digitalitzar la teva empresa i que no perdis oportunitats de negoci. Aprendrem a mesurar i analitzar les teves accions en xarxes socials, SEO, SEM, e-mail marketing, a crear un Pla de Marketing on saber marcar uns objectius i una planificació per assolir-los, i a com tenir una presència exitosa a la web.
Objectius Generals:
- Aprendre a mesurar resultats de Màrqueting Digital: accions en xarxes socials, SEO, SEM, mail Màrqueting.
- Aprendre a fixar i aconseguir objectius SMART en Màrqueting Digital.
- Entendre el valor de les KPI i la seva aplicació en projectes Digitals.
Objectius Específics:
- Conèixer i saber aplicar les eines d'analítica web.
- Entendre la importància de les mètriques per a l'èxit en entorns digitals.
- Entendre com funciona un projecte Web i a treure-li partit.
- Fixar els objectius d'un projecte Online i portar un seguiment dels mateixos.
- Gestionar el nostre blog, web, anuncis i xarxes socials de manera més eficient.
- Aprendre a analitzar i buscar casos d'èxit Online, analitzar altres projectes online i el seu posterior impacte.
- Aprendre a crear i aplicar un Pla de Màrqueting Digital mitjançant tècniques d'Analítica Web.
Observacions:
Aquest curs es desenvoluparà en modalitat ONLINE. Aquesta modalitat us permetrà realitzar el curs al campus virtual on podreu compaginar l’aprenentatge ONLINE dels continguts teòrics i la realització d’exercicis pràctics al vostre ritme, en funció de la vostra disponibilitat, i sempre amb l’acompanyament del tutor/a per orientar-vos en tot allò que sigui necessari.
De forma complementària, podeu assistir a les classes en directe per VIDEOCONFERÈNCIA amb el tutor/a segons el calendari detallat a l’apartat de l’horari. Les videoconferències no es graven. El contingut del curs és en castellà i inclou un petit mòdul de sostenibilitat o economia verda. Curs subvencionat.
1. Fixar els objectius d'un projecte Online: Acquisition, engagement, conversion, loyalty .
2. Sense analítica estem Cecs
3. El mètode Lean: Fail fast, fail cheap
4. El Pla de Màrqueting Digital
4.1. Auditoria
4.2. Estudi de la competència
4.3. Anàlisi DAFO
4.4. Anàlisi de l'Audiència
4.5. Fixar Objectius: SMART goals i KPI
4.6. Tècniques de Màrqueting Digital a curt, mitjà i llarg termini
4.7. Fixar un calendari d'implementació
4.8. Fixar un pressupost
4.9. Avaluar el Pla de Màrqueting Digital
5. Analítica Web aplicada a Xarxes Socials.
6. Analítica Web aplicada a Botigues Virtuals
7. Analítica Web aplicada a projectes SEO
8. Eines per a analitzar: connectar Wordpress amb Google Analytics i Webmasters, connectar Wordpress amb MailChimp / Hootsuite / Facebook Insights / Twitter Analytics / Instagram Analytics / LinkedIn
Continguts de sostenibilitat o economia verda
Canvi climàtic: història i situació actual, millores ambientals per un planeta més verd
Aquesta acció formativa està vinculada a la Unitat de Competència del Catàleg Nacional de Qualificacions Professionals: MRR_COMM_UC2384_
3 - Gestió d'un pla de màrqueting digital.
Centre
PIMEC Petita i Mitjana Empresa de Catalunya
Carrer Castelladral, 5 - 7. Polígon Industrial Els Dolors, 08243 Manresa, Barcelona 934964500 [email protected]
Manresa