Analítica Web i pla de màrqueting digital.

Formació ocupacional Comerç i màrqueting
  • 50h
  • Inici: 13 de setembre de 2024 -   Fi: 08 de novembre de 2024

Introducció

Descripció del curs

La teva empresa encara no està a Google? Vols millorar la teva presència a Internet? Et donem totes les eines per digitalitzar la teva empresa i que no perdis oportunitats de negoci. Aprendrem a mesurar i analitzar les teves accions en xarxes socials, SEO, SEM, e-mail marketing, a crear un Pla de Marketing on saber marcar uns objectius i una planificació per assolir-los, i a com tenir una presència exitosa a la web.


Objectius Generals:

- Aprendre a mesurar resultats de Màrqueting Digital: accions en xarxes socials, SEO, SEM, mail Màrqueting.

- Aprendre a fixar i aconseguir objectius SMART en Màrqueting Digital.

- Entendre el valor de les KPI i la seva aplicació en projectes Digitals.


Objectius Específics:

- Conèixer i saber aplicar les eines d'analítica web.

- Entendre la importància de les mètriques per a l'èxit en entorns digitals.

- Entendre com funciona un projecte Web i a treure-li partit.

- Fixar els objectius d'un projecte Online i portar un seguiment dels mateixos.

- Gestionar el nostre blog, web, anuncis i xarxes socials de manera més eficient.

- Aprendre a analitzar i buscar casos d'èxit Online, analitzar altres projectes online i el seu posterior impacte.

- Aprendre a crear i aplicar un Pla de Màrqueting Digital mitjançant tècniques d'Analítica Web.


Observacions:

Aquest curs es desenvoluparà en modalitat ONLINE. Aquesta modalitat us permetrà realitzar el curs al campus virtual on podreu compaginar l’aprenentatge ONLINE dels continguts teòrics i la realització d’exercicis pràctics al vostre ritme, en funció de la vostra disponibilitat, i sempre amb l’acompanyament del tutor/a per orientar-vos en tot allò que sigui necessari.

De forma complementària, podeu assistir a les classes en directe per VIDEOCONFERÈNCIA amb el tutor/a segons el calendari detallat a l’apartat de l’horari. Les videoconferències no es graven. El contingut del curs és en castellà i inclou un petit mòdul de sostenibilitat o economia verda. Curs subvencionat.


Pots fer click aquí per a consultar el programa oficial


Sobre el curs

  • Acció formativa
    Analítica Web i pla de màrqueting digital.
  • Modalitat
    On-line
  • Família professional
    Comerç i màrqueting
  • Data Inici del curs:
    13/09/2024
  • Data Final del curs:
    08/11/2024

Temari

  • 1. Fixar els objectius d'un projecte Online: Acquisition, engagement, conversion, loyalty .
  • 2. Sense analítica estem Cecs
  • 3. El mètode Lean: Fail fast, fail cheap
  • 4. El Pla de Màrqueting Digital
  • 4.1. Auditoria
  • 4.2. Estudi de la competència
  • 4.3. Anàlisi DAFO
  • 4.4. Anàlisi de l'Audiència
  • 4.5. Fixar Objectius: SMART goals i KPI
  • 4.6. Tècniques de Màrqueting Digital a curt, mitjà i llarg termini
  • 4.7. Fixar un calendari d'implementació
  • 4.8. Fixar un pressupost
  • 4.9. Avaluar el Pla de Màrqueting Digital
  • 5. Analítica Web aplicada a Xarxes Socials.
  • 6. Analítica Web aplicada a Botigues Virtuals
  • 7. Analítica Web aplicada a projectes SEO
  • 8. Eines per a analitzar: connectar Wordpress amb Google Analytics i Webmasters, connectar Wordpress amb MailChimp / Hootsuite / Facebook Insights / Twitter Analytics / Instagram Analytics / LinkedIn
  • Continguts de sostenibilitat o economia verda
  • Canvi climàtic: història i situació actual, millores ambientals per un planeta més verd
  • Aquesta acció formativa està vinculada a la Unitat de Competència del Catàleg Nacional de Qualificacions Professionals: MRR_COMM_UC2384_
  • 3 - Gestió d'un pla de màrqueting digital.

Centre

PIMEC Petita i Mitjana Empresa de Catalunya
Carrer Castelladral, 5 - 7. Polígon Industrial Els Dolors, 08243 Manresa, Barcelona
934964500
[email protected] Manresa

Veure web