Atenció al client

Formació contínua Comerç i màrqueting
  • 30h
  • Inici: 10 de juny de 2024 -   Fi: 01 de juliol de 2024

Introducció

Aconseguir l’excel.lència en el tracte al client farà, sens dubte, que incrementin les ventes de la teva empresa. És per això que cal profunditzar en aquesta habilitat bàsica per vendre i fer sentir al client especial, per provocar així repeticions de compra i augmentar la rentabilitat. En aquest curs coneixerem els diferents tipus de clients que ens podem trobar i adquirirem les habilitats per analitzar les seves necessitats i expectatives de manera que puguem oferir una atenció de qualitat i totalment personalitzada.

Objectius del curs

Objectiu general:

  • Aplicar tècniques i habilitats de comunicació que afavoreixin una atenció de qualitat al client en processos de venda

Objectius específics:

  • Aplicar tècniques de comunicació efectiva superant les barreres que puguin sorgir en el procés fent servir una resposta assertiva
  • Aplicar un estil de comunicació eficaç tenint en compte el perfil del client objectiu i el canal de comunicació

Aquest curs es desenvoluparà en modalitat ONLINE. Aquesta modalitat us permetrà realitzar el curs al campus virtual on podreu compaginar l’aprenentatge ONLINE dels continguts teòrics i la realització d’exercicis pràctics al vostre ritme, en funció de la vostra disponibilitat, i sempre amb l’acompanyament del tutor/a per orientar-vos en tot allò que sigui necessari.

De forma complementària, podeu assistir a les classes en directe per VIDEOCONFERÈNCIA amb el tutor/a segons el calendari detallat a l’apartat de l’horari. Les videoconferències no es graven. El contingut del curs és en català. Curs subvencionat.



Sobre el curs

  • Acció formativa
    Atenció al client
  • Modalitat
    On-line
  • Família professional
    Comerç i màrqueting
  • Data Inici del curs:
    10/06/2024
  • Data Final del curs:
    01/07/2024

Temari

  • 1. La comunicació efectiva en situacions professionals d'atenció al client
  • Identificació dels elements que conformen la comunicació efectiva
  • Utilització de les respostes de comunicació assertiva
  • Confecció de comunicacions escrites de manera estructurada amb el lèxic i l'ortografia correcta
  • 2. El client en el procés de venda
  • atenció al client que garanteixi un servei de qualitat
  • Gestió de l'atenció de trucades telefòniques amb cortesia, segons els protocols de l'empresa assegurant una bona atenció al client

Horari

  • Curs que s’impartirà a través de material didàctic multimèdia dins del nostre Campus virtual. L’alumne disposarà de videoconferències complementàries amb el tutor-formador els dilluns 10/06, 17/06 i 01/07 de 17:00 a 19:30 hores.

Centre

PIMEC Petita i Mitjana Empresa de Catalunya
Carrer Castelladral, 5 - 7. Polígon Industrial Els Dolors, 08243 Manresa, Barcelona
934964500
[email protected] Manresa

Veure web