La formació es dedica a la gestió de plans d'atenció al client, abordant serveis d'atenció, gestió de queixes i organització de la informació relacionada amb el consum. Destaca la comunicació en anglès en context comercial. Els participants adquireixen habilitats clau per gestionar interaccions amb clients eficientment.
-Gestionar i executar plans d'atenció al client/consumidor/usuari.
-Adquirir habilitats per a l'execució d'accions eficaces en el servei
d'atenció al client.
-Desenvolupar la capacitat d'obtenir, organitzar i gestionar informació
i documentació relacionada amb qüestions de consum.
-Incloure la comunicació en anglès en activitats comercials.
Sobre el curs
Acció formativa
Atenció al/la client/a, consumidor/a i usuari/ària
Modalitat
Presencial
Família professional
Comerç i màrqueting
Data Inici del curs:
10/03/2025
Temari
UF0036: Gestió de l'atenció al client/consumidor.
UF0037: Tècniques d'informació i atenció al client/consumidor.
MF0245_3: Gestió de queixes i reclamacions en matèria de consum.
UF1755: Sistemes d'informació i bases de dades de consum.
UF1756: Documentació i informes de consum.
MF1002_2: Anglès professional per a activitats comercials.
MP0374: Mòdul de pràctiques professionals no laborals d'atenció al client/consumidor/usuari.
Horari
De dilluns a divendres de 15:00h a 21:00h
Sortides professionals/laborals
-Encargados/as del área de atención al cliente en comercios.
-Empleados/as administrativos con tareas de atención
al público no clasificados bajo otros epígrafes
-Técnicos/as en consumo.
-Técnico/a de información/atención al cliente en empresas.
-Técnico/a en consumo de las oficinas de información al
consumidor de las Administraciones Públicas.
-Técnico/a en consumo en los organismos públicos y privados
de defensa de los consumidores.
-Técnico/a en consumo de las cooperativas de consumo.
El requisit formatiu d'accés als certificats de professionalitat serà almenys un dels següents: a) Estar en possessió del títol de Batxiller. b) Estar en possessió d'un certificat de professionalitat del mateix nivell del mòdul o mòduls formatius i/o del certificat de professionalitat al qual desitja accedir. c) Estar en possessió d'un certificat de professionalitat de nivell 2 de la mateixa àrea professional per al nivell 3. d) Complir el requisit acadèmic d'accés als cicles formatius de grau superior per al nivell 3 o bé haver superat les corresponents proves d'accés regulades per les administracions educatives. e) Tindre superada la prova d'accés a la universitat per a majors de 25 anys i/o de 45 anys. f) Tindre les competències clau necessàries, d'acord amb el recollit en l'annex IV d'aquest reial decret, per a cursar amb aprofitament la formació corresponent al certificat de professionalitat.