Introducció

La formació es dedica a la gestió de plans d'atenció al client, abordant serveis d'atenció, gestió de queixes i organització de la informació relacionada amb el consum. Destaca la comunicació en anglès en context comercial. Els participants adquireixen habilitats clau per gestionar interaccions amb clients eficientment. -Gestionar i executar plans d'atenció al client/consumidor/usuari. -Adquirir habilitats per a l'execució d'accions eficaces en el servei d'atenció al client. -Desenvolupar la capacitat d'obtenir, organitzar i gestionar informació i documentació relacionada amb qüestions de consum. -Incloure la comunicació en anglès en activitats comercials.

Sobre el curs

  • Acció formativa
    Atenció al/la client/a, consumidor/a i usuari/ària
  • Modalitat
    Presencial
  • Família professional
    Comerç i màrqueting
  • Data Inici del curs:
    10/03/2025

Temari

  • UF0036: Gestió de l'atenció al client/consumidor.
  • UF0037: Tècniques d'informació i atenció al client/consumidor.
  • MF0245_3: Gestió de queixes i reclamacions en matèria de consum.
  • UF1755: Sistemes d'informació i bases de dades de consum.
  • UF1756: Documentació i informes de consum.
  • MF1002_2: Anglès professional per a activitats comercials.
  • MP0374: Mòdul de pràctiques professionals no laborals d'atenció al client/consumidor/usuari.

Horari

  • De dilluns a divendres de 15:00h a 21:00h

Sortides professionals/laborals

-Encargados/as del área de atención al cliente en comercios. -Empleados/as administrativos con tareas de atención al público no clasificados bajo otros epígrafes -Técnicos/as en consumo. -Técnico/a de información/atención al cliente en empresas. -Técnico/a en consumo de las oficinas de información al consumidor de las Administraciones Públicas. -Técnico/a en consumo en los organismos públicos y privados de defensa de los consumidores. -Técnico/a en consumo de las cooperativas de consumo.

Centre

CIDET Manresa
Passeig de Pere III, 48, 08242 Manresa, Barcelona
938748900
[email protected] Manresa

Veure web

Requisits

  • El requisit formatiu d'accés als certificats de professionalitat serà almenys un dels següents: a) Estar en possessió del títol de Batxiller. b) Estar en possessió d'un certificat de professionalitat del mateix nivell del mòdul o mòduls formatius i/o del certificat de professionalitat al qual desitja accedir. c) Estar en possessió d'un certificat de professionalitat de nivell 2 de la mateixa àrea professional per al nivell 3. d) Complir el requisit acadèmic d'accés als cicles formatius de grau superior per al nivell 3 o bé haver superat les corresponents proves d'accés regulades per les administracions educatives. e) Tindre superada la prova d'accés a la universitat per a majors de 25 anys i/o de 45 anys. f) Tindre les competències clau necessàries, d'acord amb el recollit en l'annex IV d'aquest reial decret, per a cursar amb aprofitament la formació corresponent al certificat de professionalitat.