Atenció al client i e-commerce

Formació ocupacional Comerç i màrqueting
  • 125 hores
  • Inici: Setembre (data per confirmar) -   Fi: Octubre (data per confirmar)

Introducció

Aplicar tècniques bàsiques d'atenció al client i venda en e-commerce, sota supervisió, en botigues en línia i comerç electrònic.

Sobre el curs

  • Acció formativa
    Atenció al client i e-commerce
  • Modalitat
    Presencial
  • Família professional
    Comerç i màrqueting
  • Data Inici del curs:
    Setembre (data per confirmar)
  • Data Final del curs:
    Octubre (data per confirmar)

Temari

  • Context laboral (15 h.)
  • Atenció al client (45 h.)
  • Tendències en e-commerce (25 h.)
  • TIC al sector comercial (40 h.)

Horari

  • De 9h a 14h

Centre

ProTreball Ajuntament de Manresa
Carrer de la Verge de l'Alba. 5-7
93 877 64 90
[email protected] Manresa

Veure web

Requisits

  • Adreçat a persones joves inscrites al Servei Local d'Ocupació de l'Ajuntament de Manresa
  • Inscrites al SOC com a demandants d’ocupació
  • Residència als barris d'incidència* del Projecte Treball als barris

Tràmits

Estar inscrit/a al Servei Local d'Ocupació de ProManresa (ProTreball) de l'Ajuntament de Manresa i com a demandat d'ocupació al SOC. Residència en algun dels Barris d'incidència: *Antic, Farreres, Suanya, Comtals, Santa Caterina, l’Oller, Xup, Valldaura, Vic-Remei, Guix, Pujada Roja, Sagrada Família, Font dels Capellans, Viladordis, Escodines, Balconada, Cal Gravat, Sant Pau. Més informació i inscripcions: ProTreball C/ Verge de l'Alba, 5-7 (Manresa) 93 877 64 90 [email protected]