Pel que fa al itinerari formatiu, les persones participants realitzaran un seguit d’accions formatives que els proporcionaran coneixements tècnics i instrumentals per a la realització d’operacions auxiliars en el departament d’administració i recepció, i activitats bàsiques d’atenció al client; on s’hi engloben tasques administratives de recepció i gestió de correspondencia i paqueteria, així com recursos per realitzar una bona atenció al client.
Amb la finalitat que les persones interessades puguin inscriure’s al programa podran adreçar-se a:
ADGG0011 d’Activitats bàsiques d’atenció al client (150 hores)
Mòdul 1: Principis bàsics de l’atenció al client (15 hores)
Mòdul 2: El servei al client (15 hores)
Mòdul 3: La prestació de serveis (70 hores)
Mòdul 4: Passos per a una bona atenció al client (50 hores)
Juntament amb aquests mòduls s’hi afegeix la formació complementària en Prevenció de Riscos laborals (30 hores) i de Sensibilització mediambiental i d’igualtat de gènere (10 hores).
Per complementar l’itinerari d’orientació i com a valor afegit, aquest any, hem inclòs 30 hores de formació en Eines per a la gestió de les emocions (CTRP0011) que permetrà obtenir als i les joves participants una millora curricular no només basada en l’adquisició de coneixements teòrics i tècnics, sinó també amb aquells aspectes relacionats amb la intel·ligència emocional i la presa de decisions que facilitaran al jove fer un treball d’autoconeixement i de consciència emocional mitjançant un entrenament en competències emocionals. Aquesta formació es realitzarà de manera transversal a la resta de continguts formatius i es desglossarà de la següent manera:
Mòdul 1: intel·ligència emocional (10h)
Mòdul 2: presa de decisions (10h
Mòdul 3: planificació i estratègies personals (10h)