Community manager

Formació d'adults Comerç i màrqueting
  • 50
  • Inici: 19 de juny de 2024 -   Fi: 24 de juliol de 2024

Introducció

Aprèn a gestionar de manera eficient els perfils de les xarxes socials de la teva empresa. En molt poc temps les xarxes socials s’han convertit en un mitjà estratègic per les companyies, ja no només en el marketing, sinó també com a servei d’atenció al client, posicionament de la marca, recerca comercial, o relacions públiques. En aquest curs aprendrem a com desenvolupar estratègies eficients a les xarxes socials, coneixerem cadascuna d’elles i veurem quina és més òptima per diferents negocis, així com saber-les gestionar, monitoritzar i analitzar per obtenir resultats reals per l’empresa.

Sobre el curs

  • Acció formativa
    Community manager
  • Modalitat
    On-line
  • Família professional
    Comerç i màrqueting
  • Data Inici del curs:
    19/06/2024
  • Data Final del curs:
    24/07/2024

Temari

  • Social Media i Community Management
  • Estratègia i creació del Pla de Mitjans Socials
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest, Youtube, Linkedin, imatge social i vídeo màrqueting
  • Eines del Community Manager
  • Mètriques i estratègies de Social Media

Horari

  • Curs que s’impartirà a través de material didàctic multimèdia dins del nostre Campus virtual. L’alumne disposarà de videoconferències complementàries amb el tutor-formador els dimecres 17/04, 08/05 I 22/05 de 17 a 19h.

Centre

PIMEC Petita i Mitjana Empresa de Catalunya
Carrer Castelladral, 5 - 7. Polígon Industrial Els Dolors, 08243 Manresa, Barcelona
934964500
[email protected] Manresa

Veure web