Introducció

Benvinguts/des al curs de Programa d'Orientació Laboral i Inserció, enfocat específicament per a persones amb edats compreses entre els 16 i els 29 anys demandants d’ocupació (DONO). i amb un certificat de discapacitat del 33% o superior.


Les persones participants realitzaran un seguit d’accions formatives que els proporcionaran coneixements tècnics i instrumentals per a la realització d’operacions auxiliars en el departament d’administració i recepció, i activitats bàsiques d’atenció al client; on s’hi engloben tasques administratives de recepció i gestió de correspondencia i paqueteria, així com recursos per realitzar una bona atenció al client.


Aquesta formació consta d’un total de 430 hores que es desglossarà de la següent manera:

ADGG25 d’Operacions auxiliars en el departament d’administració i recepció (280 hores).

  • Mòdul 1: Recursos personals sociolaborals (60 hores)
  • Mòdul 2: Operacions bàsiques de comunicación (80 hores)
  • Mòdul 3: Tècniques de recepción i gestió de correspondencia i paqueteria (50 hores)
  • Mòdul 4: Tècniques administratives bàsiques (90 hores)


ADGG0011 d’Activitats bàsiques d’atenció al client (150 hores)

  • Mòdul 1: Principis bàsics de l’atenció al client (15 hores)
  • Mòdul 2: El servei al client (15 hores)
  • Mòdul 3: La prestació de serveis (70 hores)
  • Mòdul 4: Passos per a una bona atenció al client (50 hores)


Juntament amb aquests mòduls s’hi afegeix la formació complementària en Prevenció de Riscos laborals (30 hores) i de Sensibilització mediambiental i d’igualtat de gènere (10 hores).

Per complementar l’itinerari d’orientació i com a valor afegit, aquest any, hem inclòs 30 hores de formació en Eines per a la gestió de les emocions (CTRP0011) que permetrà obtenir als i les joves participants una millora curricular no només basada en l’adquisició de coneixements teòrics i tècnics, sinó també amb aquells aspectes relacionats amb la intel·ligència emocional i la presa de decisions que facilitaran al jove fer un treball

d’autoconeixement i de consciència emocional mitjançant un entrenament en competències emocionals. Aquesta formació es realitzarà de manera transversal a la resta de continguts formatius i es desglossarà de la següent manera:

  • Mòdul 1: intel·ligència emocional (10h)
  • Mòdul 2: presa de decisions (10h)
  • Mòdul 3: planificació i estratègies personals (10h)

Amb la finalitat que les persones interessades puguin inscriure’s al programa podran adreçar-se a:

683 264 904 |[email protected]


Aquest itinerari d’orientació i formació finalitza amb la possibilitat de realitzar unes pràctiques en empresa durant els mesos d’octubre i novembre.

Sobre el curs

  • Acció formativa
    Operacions Auxiliars en el departament d'administració i recepció i Activitats bàsiques d'atenció al client (Programa singulars per a joves amb discapacitat)
  • Modalitat
    Presencial
  • Família professional
    Administració i gestió
  • Data Final Preseleccio:
    01/03/2024
  • Data Inici del curs:
    05/02/2024
  • Data Final del curs:
    13/09/2024

Temari

  • Recursos personals sociolaborals (60 hores)
  • Operacions bàsiques de comunicación (80 hores)
  • Tècniques de recepció i gestió de correspondencia i paqueteria (50 hores)
  • Tècniques administratives bàsiques (90 hores)
  • Principis bàsics de l’atenció al client (15 hores)
  • El servei al client (15 hores)
  • La prestació de serveis (70 hores)
  • Passos per a una bona atenció al client (50 hores)
  • Intel·ligència emocional (10h)
  • Presa de decisions (10h)
  • Planificació i estratègies personals (10h)

Centre

Centre de formació AMPANS Activa
Carrer de Barcelona, 21, 08242 Manresa, Barcelona
679434268 / 683264904
[email protected] Manresa

Veure web


Requisits

Col·lectiu: Joves de 16 a 29 anys inscrits com a demandants d’ocupació (DONO).

Requisit: certificat de discapacitat del 33%.