Operacions Auxiliars en el departament d'administració i recepció i Activitats bàsiques d'atenció al client (Programa singulars per a joves amb discapacitat)
Benvinguts/des al curs de Programa d'Orientació Laboral i Inserció, enfocat específicament per a persones amb edats compreses entre els 16 i els 29 anys demandants d’ocupació (DONO). i amb un certificat de discapacitat del 33% o superior.
Les persones participants realitzaran un seguit d’accions formatives que els proporcionaran coneixements tècnics i instrumentals per a la realització d’operacions auxiliars en el departament d’administració i recepció, i activitats bàsiques d’atenció al client; on s’hi engloben tasques administratives de recepció i gestió de correspondencia i paqueteria, així com recursos per realitzar una bona atenció al client.
Aquesta formació consta d’un total de 430 hores que es desglossarà de la següent manera:
ADGG25 d’Operacions auxiliars en el departament d’administració i recepció (280 hores).
ADGG0011 d’Activitats bàsiques d’atenció al client (150 hores)
Mòdul 1: Principis bàsics de l’atenció al client (15 hores)
Mòdul 2: El servei al client (15 hores)
Mòdul 3: La prestació de serveis (70 hores)
Mòdul 4: Passos per a una bona atenció al client (50 hores)
Juntament amb aquests mòduls s’hi afegeix la formació complementària en Prevenció de Riscos laborals (30 hores) i de Sensibilització mediambiental i d’igualtat de gènere (10 hores).
Per complementar l’itinerari d’orientació i com a valor afegit, aquest any, hem inclòs 30 hores de formació en Eines per a la gestió de les emocions (CTRP0011) que permetrà obtenir als i les joves participants una millora curricular no només basada en l’adquisició de coneixements teòrics i tècnics, sinó també amb aquells aspectes relacionats amb la intel·ligència emocional i la presa de decisions que facilitaran al jove fer un treball
d’autoconeixement i de consciència emocional mitjançant un entrenament en competències emocionals. Aquesta formació es realitzarà de manera transversal a la resta de continguts formatius i es desglossarà de la següent manera:
Mòdul 1: intel·ligència emocional (10h)
Mòdul 2: presa de decisions (10h)
Mòdul 3: planificació i estratègies personals (10h)
Amb la finalitat que les persones interessades puguin inscriure’s al programa podran adreçar-se a:
Aquest itinerari d’orientació i formació finalitza amb la possibilitat de realitzar unes pràctiques en empresa durant els mesos d’octubre i novembre.
Sobre el curs
Acció formativa
Operacions Auxiliars en el departament d'administració i recepció i Activitats bàsiques d'atenció al client (Programa singulars per a joves amb discapacitat)
Modalitat
Presencial
Família professional
Administració i gestió
Data Final Preseleccio:
01/03/2024
Data Inici del curs:
05/02/2024
Data Final del curs:
13/09/2024
Temari
Recursos personals sociolaborals (60 hores)
Operacions bàsiques de comunicación (80 hores)
Tècniques de recepció i gestió de correspondencia i paqueteria (50 hores)
Tècniques administratives bàsiques (90 hores)
Principis bàsics de l’atenció al client (15 hores)
El servei al client (15 hores)
La prestació de serveis (70 hores)
Passos per a una bona atenció al client (50 hores)