• Inici
  • Cursos
  • El Màrqueting Digital aplicable al dia a dia

El Màrqueting Digital aplicable al dia a dia

Comerç i màrqueting
  • 12h
  • Inici: 05 de març de 2025 -   Fi: 24 de març de 2025

Introducció

Descripció del curs


En aquesta formació obtindràs un enfocament i abordatge diferent sobre les eines digitals que et permetrà integrar-les en el negoci i que alhora estiguin alineades amb les necessitats, usos i experiències dels teus clients.

Actualment, ens trobem amb un consumidor que ha incorporat de forma progressiva les eines digitals en el seu procés de compra, però, en canvi, i en contrapartida, no totes les empreses han sabut, no només incorporar, sinó també integrar aquestes eines en la seva estructura de comunicació i venda de forma coordinada i coherent entre elles. Ens trobem en un moment en què crear una experiència d’usuari passa, no només per treballar els punts forts del producte sinó també l'orientació a client, és a dir, una empresa que coordina les seves eines perquè ajudin a la venda augmentant els clients a través de la satisfacció i la interacció.


Destinataris del curs


Tots aquells negocis que vulguin ampliar el seu potencial en els que treballen a través de les eines digitals, tant si són propis com si són a tercers.


Objectius del curs


Que les eines digitals deixin de ser un fre i passin a ser una plataforma per impulsar el negoci de forma orgànica amb el dia a dia i el procés de creixement propi de cada negoci. L’objectiu és que pugueu integrar les eines actuals, i sobretot la seva evolució, així com les eines futures que puguin arribar.

Treballarem perquè sigui fàcil implementar les eines en el dia a dia, no només creant contingut sinó planificant-lo, donant un objectiu a cada eina i cada interacció i sobretot fent que cadascuna reforci les altres, creant un sistema únic, diferenciador i autèntic.

És una formació global en eines digitals, però que compta amb mètodes basats en el sistema Lean Màrqueting, per passar a l’acció i aprendre de forma eficient sense deixar l’estratègia de banda. 


Continguts del curs de El Màrqueting Digital aplicable al dia a dia


1. Instagram ens ajuda més del que ens pensem si sabem com

En aquesta càpsula ens centrarem en Instagram en un nivell bàsic i com a eina aliada i complementària perfecta per al negoci. Entenent tot el que pot fer per a cada negoci, i explorant el potencial que té com a eina de comunicació i venda. Sobretot ens centrarem a enfocar-ho perquè s'entengui que es pot integrar bé en el dia a dia del negoci i no té per què ser tan pesat com sovint pot semblar.

2. Instagram es pot portar més enllà

Aquesta segona càpsula és un segon nivell d'Instagram on abordarem tips més sofisticats, la publicitat i la planificació de la xarxa, així com la programació.

3. Google my Business, per fi al dia

Aquesta plataforma de geolocalització és en definitiva molt més que això; facilitar als nostres clients que ens trobin, contactin i comparin és part dels molts serveis que podem oferir alhora i és bo, necessari, diferenciador i senzill. Realment una de les eines més imprescindibles a què podem accedir en poc temps, zero recursos i un impacte positiu en la marca, que té l'oportunitat de mostrar-se propera i accessible.

4. Com treure-li tot el partit al Whatsapp Business

Whatsapp és l'única eina que, tot i ser de l'àmbit digital, ens permet arribar de forma individual als nostres clients; aprofitar-la al màxim és una molt bona oportunitat per ser propers i proactius, dos grans trets per a un negoci de proximitat.

5. Linkedin i tot el seu potencial

Aquesta XXSS té un potencial pel que fa a relacions i credibilitat molt alt i gens menyspreable per a qualsevol tipus de negoci i/o marca personal. Aprenguem a portar-lo i incorporar-lo a l’estratègia no només de comunicació sinó també de venda del negoci.

6. E-mailings i CRM

Amb les plataformes d’e-mailings estem fent un pas endavant creant comunitat pròpia i oferir contingut de qualitat per tal d’enamorar i fidelitzar el client en els seus diferents moments i/o necessitats, gràcies a l’automatització i la planificació de la Base de Dades.

Sobre el curs

  • Acció formativa
    El Màrqueting Digital aplicable al dia a dia
  • Modalitat
    On-line
  • Família professional
    Comerç i màrqueting
  • Data Inici del curs:
    05/03/2025
  • Data Final del curs:
    24/03/2025

Horari

  • Videoconferències els dilluns i dimecres de 15 a 17 h. Abans de l'inici es proporcionarà la informació per accedir a la videoconferència. Les videoconferències no es gravaran.

Centre

PIMEC Petita i Mitjana Empresa de Catalunya
Carrer Castelladral, 5 - 7. Polígon Industrial Els Dolors, 08243 Manresa, Barcelona
934964500
[email protected] Manresa

Veure web

Requisits

  • Import del curs 462 € // Socis PIMEC 370 € // Curs Bonificable

Cursos relacionats