• Inici
  • Cursos
  • El mínim que has de saber de la venda al consumidor final (B2C) - Programa Ven+ Creix+

Introducció

Ponent: Francesc Rufas - Professor EAE Business School i de la UManresa- UCC

Sobre el curs

  • Acció formativa
    El mínim que has de saber de la venda al consumidor final (B2C) - Programa Ven+ Creix+
  • Modalitat
    Presencial
  • Família professional
    Comerç i màrqueting
  • Data Inici del curs:
    17/05/2024
  • Data Final del curs:
    17/05/2024

Temari

  • 1. Els canals de venda directa
  • - Accedint directament al client sense intermediaris
  • - Les diferents opcions de venda directa a través de:
  • i. Botigues pròpies/Franquícies/ Córners/Shop in shop
  • ii. Tele tendes, venda telefònica i venda per correu o catàleg
  • iii. La venda online
  • .
  • 2. Claus de la Venda en Botigues o punts de venda (Retail)
  • - Comportament del consumidor en el punt de venda (retail)
  • i. Variables de selecció en articles de conveniència, shopping i especialitat
  • ii. L’experiència de compra en el retail i variables de compra
  • - La Funció del trade màrqueting manager i la seva relació amb els category managers de les botigues.
  • i. Ubicació de productes en punt de venda i selecció de zones adequades
  • ii. Selecció d’ubicacions i espai d’exhibició
  • iii. Definició de l’estratègia de Visual Merchandising per a la comunicació apropiada de la imatge de marca
  • .
  • 2. El comportament del consumidor Online (compra online)
  • - Comportament del consumidor en el canal online. Què compra i com compra.
  • - Venent en botigues pròpies versus grans plataformes
  • i. La venda a través de botigues pròpies
  • - La importància de l’estratègia SEM /SEO i principals claus de la gestió SEO de la nostra pàgina web o e-commerce
  • - Claus en el disseny de la WEB o e-commerce i en la gestió de continguts a través de Blogs, You tube, o xarxes socials (Tik tok, Instagram, Facebook...)per a la generació de trànsit ala web.
  • - Estratègies de Paid Media a Google i Xarxes socials (Pay per click)
  • .
  • ii. La venda a través de plataformes (Amazon...)
  • - Claus en la venda en plataformes.
  • - Opcions en logística i botigues integrades a la plataforma. Costos i rendibilitat.
  • - Estratègia Inbound en la captació de clients particulars
  • - Estratègia de comunicació i e-mail màrqueting

Centre

ProEmpresa. Palau Firal.
Carrer de Castelladral, 5-7, 08243 Manresa, Barcelona
938 78 76 25
[email protected]

Veure web