El mínim que has de saber de la venda al consumidor final (B2C) - Programa Ven+ Creix+
Modalitat
Presencial
Família professional
Comerç i màrqueting
Data Inici del curs:
17/05/2024
Data Final del curs:
17/05/2024
Temari
1. Els canals de venda directa
- Accedint directament al client sense intermediaris
- Les diferents opcions de venda directa a través de:
i. Botigues pròpies/Franquícies/ Córners/Shop in shop
ii. Tele tendes, venda telefònica i venda per correu o catàleg
iii. La venda online
.
2. Claus de la Venda en Botigues o punts de venda (Retail)
- Comportament del consumidor en el punt de venda (retail)
i. Variables de selecció en articles de conveniència, shopping i especialitat
ii. L’experiència de compra en el retail i variables de compra
- La Funció del trade màrqueting manager i la seva relació amb els category managers de les botigues.
i. Ubicació de productes en punt de venda i selecció de zones adequades
ii. Selecció d’ubicacions i espai d’exhibició
iii. Definició de l’estratègia de Visual Merchandising per a la comunicació apropiada de la imatge de marca
.
2. El comportament del consumidor Online (compra online)
- Comportament del consumidor en el canal online. Què compra i com compra.
- Venent en botigues pròpies versus grans plataformes
i. La venda a través de botigues pròpies
- La importància de l’estratègia SEM /SEO i principals claus de la gestió SEO de la nostra pàgina web o e-commerce
- Claus en el disseny de la WEB o e-commerce i en la gestió de continguts a través de Blogs, You tube, o xarxes socials (Tik tok, Instagram, Facebook...)per a la generació de trànsit ala web.
- Estratègies de Paid Media a Google i Xarxes socials (Pay per click)
.
ii. La venda a través de plataformes (Amazon...)
- Claus en la venda en plataformes.
- Opcions en logística i botigues integrades a la plataforma. Costos i rendibilitat.
- Estratègia Inbound en la captació de clients particulars