Lafidelitat és una eina molt potent per a tenir un negoci perdurable al llarg del temps, això sí, és quelcom que es basa en la reciprocitat i s'ha d'anar construint amb el client, i per tant és vital entendre què motiva al client en el seu dia a dia i, per tant, com els podem ajudar per tal que, no només comprin, sinó que comprin més, repeteixin i recomanin la marca o el producte.
Alinear les accions de venda amb l'estratègia del negoci i amb l'objectiu de la fidelització del client et permetrà detectar i aprofitar millor les oportunitats i incrementar les vendesde la mà del client, el que vol dir que serà de forma més orgànica i segons les tendències del moment.
En aquest curs altament pràctic, ens dedicarem a donar eines pràctiques perquè puguis aplicar en el teu dia a dia sigui quin sigui el teu paper dins de la cadena de venda i, per tant, de valor de la companyia. Encertant millor amb aquelles accions que dissenyes i/o duus a terme.
Els objectius que vol assolir aquest curs són:
Que s'incorpori el concepte d'estratègia en el dia a dia de les tasques laborals, més enllà d'un concepte l'estratègia és la clau per encertar amb les accions adequades i, per tant, una fantàstica palanca de vendes.
Que es conegui i incorpori el mètode Lean per a fer que cada acció dissenyada i desenvolupada sigui la més efectiva en el mínim temps i pressupost possible, de la mà del client és fàcil detectar i implementar les oportunitats que ens ofereix l'entorn.
Redefinir el concepte de fidelització i portar-lo a l'actualitat per tal de connectar millor amb els actuals hàbits de compra i generar i efectuar accions alineades amb les noves tendències.
Prendre consciència de la imatge que ofereix la marca que representem i prendre mesures de forma àgil en només tres passos; en els que ressetejem, reconnectem i reiniciem.
Sobre el curs
Acció formativa
Estratègies i eines per fidelitzar als teus clients
Modalitat
On-line
Família professional
Comerç i màrqueting
Data Inici del curs:
18/06/2024
Data Final del curs:
27/07/2024
Temari
1. Revisió i actualització del concepte d'Estratègia i de Fidelització:
1.1. Que és una estratègia, i que ens aporta?
1.2. El concepte de Fidelització de Client i que implica pel negoci. És el que volem?
2. El Paper de la Fidelització dins del Procés de Venda del Negoci.
2.1. No hi ha Procés de Venda sense Procés de Compra
2.2. Incorporem el mètode Lean per a generar un procés de millora continua en les noves accions.
3. Entendre al nou client és la clau. Les maneres de comprar han canviat, hem canviat la manera de vendre? Incloguem en els nostres sistemes de venda i fidelització a aquest nou comprador.
4. Passem a l'acció amb tres senzills passos.
4.1. De quines eines disposem per a assolir els nostres objectius?
4.2. Com les organitzem i planifiquem perquè siguin una realitat efectiva?
Horari
Videoconferències els dies: Dimarts i dijous: 18, 20, 25, 27/06 de 15 a 18 h. Abans de l'inici es proporcionarà la informació per accedir a la videoconferència. Les videoconferències no es gravaran.
Centre
PIMEC Petita i Mitjana Empresa de Catalunya
Carrer Castelladral, 5 - 7. Polígon Industrial Els Dolors, 08243 Manresa, Barcelona 934964500 [email protected]
Manresa
Per a totes aquelles persones que senten que fent el mateix de sempre ja no estan arribant igual al client i que les accions de venda dissenyades podrien ser més rendibles i efectives.Per a totes aquelles persones que senten que fent el mateix de sempre ja no estan arribant igual al client i que les accions de venda dissenyades podrien ser més rendibles i efectives.