Introducció

La fidelitat és una eina molt potent per a tenir un negoci perdurable al llarg del temps, això és quelcom que es basa en la reciprocitat i s'ha d'anar construint amb el client, i per tant és vital entendre què motiva al client en el seu dia a dia i, per tant, com els podem ajudar per tal que, no només comprin, sinó que comprin més, repeteixin i recomanin la marca o el producte.

Alinear les accions de venda amb l'estratègia del negoci i amb l'objectiu de la fidelització del client et permetrà detectar i aprofitar millor les oportunitats i incrementar les vendes de la mà del client, el que vol dir que serà de forma més orgànica i segons les tendències del moment.

En aquest curs altament pràctic, ens dedicarem a donar eines pràctiques perquè puguis aplicar en el teu dia a dia sigui quin sigui el teu paper dins de la cadena de venda i, per tant, de valor de la companyia. Encertant millor amb aquelles accions que dissenyes i/o duus a terme.


Els objectius que vol assolir aquest curs són:


  • Que s'incorpori el concepte d'estratègia en el dia a dia de les tasques laborals, més enllà d'un concepte l'estratègia és la clau per encertar amb les accions adequades i, per tant, una fantàstica palanca de vendes.
  • Que es conegui i incorpori el mètode Lean per a fer que cada acció dissenyada i desenvolupada sigui la més efectiva en el mínim temps i pressupost possible, de la  del client és fàcil detectar i implementar les oportunitats que ens ofereix l'entorn.
  • Redefinir el concepte de fidelització i portar-lo a l'actualitat per tal de connectar millor amb els actuals hàbits de compra i generar i efectuar accions alineades amb les noves tendències.
  • Prendre consciència de la imatge que ofereix la marca que representem i prendre mesures de forma àgil en només tres passos; en els que ressetejem, reconnectem i reiniciem.


Sobre el curs

  • Acció formativa
    Estratègies i eines per fidelitzar als teus clients
  • Modalitat
    On-line
  • Família professional
    Comerç i màrqueting
  • Data Inici del curs:
    18/06/2024
  • Data Final del curs:
    27/07/2024

Temari

  • 1. Revisió i actualització del concepte d'Estratègia i de Fidelització:
  • 1.1. Que és una estratègia, i que ens aporta?
  • 1.2. El concepte de Fidelització de Client i que implica pel negoci. És el que volem?
  • 2. El Paper de la Fidelització dins del Procés de Venda del Negoci.
  • 2.1. No hi ha Procés de Venda sense Procés de Compra
  • 2.2. Incorporem el mètode Lean per a generar un procés de millora continua en les noves accions.
  • 3. Entendre al nou client és la clau. Les maneres de comprar han canviat, hem canviat la manera de vendre? Incloguem en els nostres sistemes de venda i fidelització a aquest nou comprador.
  • 4. Passem a l'acció amb tres senzills passos.
  • 4.1. De quines eines disposem per a assolir els nostres objectius?
  • 4.2. Com les organitzem i planifiquem perquè siguin una realitat efectiva?

Horari

  • Videoconferències els dies: Dimarts i dijous: 18, 20, 25, 27/06 de 15 a 18 h. Abans de l'inici es proporcionarà la informació per accedir a la videoconferència. Les videoconferències no es gravaran.

Centre

PIMEC Petita i Mitjana Empresa de Catalunya
Carrer Castelladral, 5 - 7. Polígon Industrial Els Dolors, 08243 Manresa, Barcelona
934964500
[email protected] Manresa

Veure web

Requisits

Per a totes aquelles persones que senten que fent el mateix de sempre ja no estan arribant igual al client i que les accions de venda dissenyades podrien ser més rendibles i efectives.Per a totes aquelles persones que senten que fent el mateix de sempre ja no estan arribant igual al client i que les accions de venda dissenyades podrien ser més rendibles i efectives.