Vols conèixer i diferenciar les funcions en la gestió de compres i aprovisionament d'una empresa? En aquest curs n’aprendràs i també, a prendre decisions encertades tenint en compte totes les funcions determinants i a l'impacte que tenen en la rendibilitat de l'empresa.
Professorat
Xavier Calpena Urchaga
Presentació:
Màster en Logística Integral per l’ICIL. Tècnic en Sistemes de Gestió i apassionat per la Teoria de Jocs i la Gamificació. Ex-Conseller de Seguretat per al Transport de Mercaderies Perilloses per Carretera. Membre fundador del Cluster Logístic de Catalunya (PIMEC), membre del CIAC (Cluster de la Industria de l’Automòbil de Catalunya), membre del Cluster Moto, membre de Tandenn.
Docent des de 2008 de mòduls sobre la Cadena de Subministrament a la UOC, PIMEC, LoginCat, Iniciatives Empresarials, IBECON, entre d’altres.
Més de 150 projectes realitzats, nacionals e internacionals, al llarg de 25 anys dedicats a la Cadena de Subministrament. Càrrecs executius a multinacionals com DHL, SMP Automotive, Expert Automotive Gmbh, Johnson Controls, etc.
Objectius del curs
Objectiu general:
• Gestionar les compres i l'aprovisionament d'una empresa de qualsevol sector d'activitat econòmica
Objectius específics:
• Identificar els processos de gestió de compres d'una empresa
• Gestionar els processos de compres i d'aprovisionament d'una empresa i considerar-ne el context
Curs de l'expedient sectorial en el qual no poden participar treballadors de l'Administració Pública.
Observacions
Curs de l'expedient sectorial en el qual no poden participar treballadors de l'Administració Pública.
Aquest curs es desenvoluparà en modalitat ONLINE. Aquesta modalitat us permetrà realitzar el curs al campus virtual on podreu compaginar l’aprenentatge ONLINE dels continguts teòrics i la realització d’exercicis pràctics al vostre ritme, en funció de la vostra disponibilitat, i sempre amb l’acompanyament del tutor/a per orientar-vos en tot allò que sigui necessari.
De forma complementària, podeu assistir a les classes en directe per VIDEOCONFERÈNCIA amb el tutor/a segons el calendari detallat a l’apartat de l’horari.
Es recomana que la càmera estigui operativa i encesa durant el transcurs de les sessions. Durant el transcurs de la sessió formativa, es podrà requerir puntualment i en qualsevol moment l’activació de la imatge quan la persona formadora o la persona tècnica del Consorci per a la Formació Contínua ho requereixin, a efectes de control. En compliment del que estableix la Llei en matèria de Protecció de Dades, no es podrà gravar ni captar imatges de les persones participants durant les sessions formatives.
El contingut del curs és en castellà. Curs subvencionat.
• Descripció dels mètodes de selecció de proveïdors
• Gestió dels estocs, compres i previsió de venda
• Identificació dels detalls dels productes fabricats i serveis oferts
• Gestió dels proveïdors
• Formulació dels càlculs de cost d'un producte
Horari
Curs que s’impartirà a través de material didàctic multimèdia dins del nostre Campus virtual. L’alumne disposarà de videoconferències complementàries amb el tutor-formador els dimarts 23/09, 7, 21 i 28/10 de 18 a 20 h.
Centre
PIMEC Petita i Mitjana Empresa de Catalunya
Carrer Castelladral, 5 - 7. Polígon Industrial Els Dolors, 08243 Manresa, Barcelona 934964500 [email protected]
Manresa
El participant ha de disposar de competències en comunicació lingüística que permetin cursar amb aprofitament la formació, disposar dels elements tècnics suficients per desenvolupar adequadament el procés formatiu i tenir les competències i les destreses suficients per a ser usuari de la plataforma en la qual es recolza l'acció formativa.
En cas de no complir amb els requisits o no trobar la documentació acadèmica, podeu accedir en aquesta formació realitzant una senzilla prova d'accés en format Online.
REQUISITS:
Títol FP Bàsica, Graduat en ESO, haver superat la prova d'accés a cicles formatius de grau mitjà, Certificat de professionalitat nivell 1 o qualsevol titulació superior.