FD2024-0072 - Habilitats negociadores

Formació contínua Habilitats Personals
  • 12h
  • Inici: 08 de juliol de 2025 -   Fi: 15 de juliol de 2025

Introducció

Descripció del curs


Si vols fer un pas endavant amb les teves competències com a negociador/a i líder, aquest es un taller idoni per el teu creixement professional, ja que el que et diferenciarà de ser un gestor més a liderar realment el negoci t’ho donarà el desenvolupament d’aquestes competències.


Negociar i resoldre conflictes es un gran repte per la majoria del tots/es, però ara més que mai es torna CLAU. Per tant és la teva responsabilitat i la de la teva empresa, evolucionar el model de lideratge, enfortint la presa de decisions i inspirant al diàleg social. Un lideratge natural i d’influència que permeti regular els interessos de tots/es els/les col·laboradors/es, garantint un òptim resultat en el negoci, des de una gestió emocionalment intel·ligent, aprofita aquesta oportunitat per compartir un espai creatiu i participatiu on creixerem tots/es.


Destinataris/es del curs


Directors/ores de RRHH, empresaris/es, professionals que vulguin desenvolupar les seves capacitats en la autogestió, organització de treball i lideratge

Sobre el curs

  • Acció formativa
    FD2024-0072 - Habilitats negociadores
  • Modalitat
    On-line
  • Família professional
    Habilitats Personals
  • Data Inici del curs:
    08/07/2025
  • Data Final del curs:
    15/07/2025

Temari

  • NTROSPECTIVA MÓN ACTUAL I MERCAT LABORAL 2025
  • .
  • LIDERATGE: HABILITATS CRÍTIQUES I CLAUS PER LIDERAR LA NEGOCIACIÓ
  • .
  • AUTENTICITAT
  • • Com de bé ens coneixem a nosaltres mateix@s
  • .
  • GESTOR DE CONFLICTES
  • • Tractant desavinences des de l’enteniment
  • • Identificant el teu estil d’afrontament de conflictes
  • • Fonaments i procés de la negociació/resolució del conflicte
  • .
  • AGENT DEL CANVI I GESTIÓ DEL ESTRÈS
  • • “Change management”: la gestió del canvi
  • • L’estrès positiu o negatiu?? Una nova mirada i fer-ne us de forma intel·ligent
  • .
  • RESILIÈNCIA
  • • Què es?
  • • Qualitats de les persones resilients
  • • Estratègies per potenciar la teva resiliència.
  • .
  • CREATIVITAT: COM INSPIRAR LA CREATIVITAT DEL TEU EQUIP
  • • Dinamitzar l’equip i crear un entorn participatiu de treball
  • • Eines per desenvolupar el pensament positiu
  • .
  • VISIÓ ESTRATÈGICA I ACTITUD TÀCTICA
  • .
  • DPO
  • .
  • OKR’S
  • .
  • INTEL.LIGÈNCIA EMOCIONAL
  • • Intrapersonal e Interpersonal
  • .
  • COHERÈNCIA, CONFIANÇA I CREDIBILITAT
  • • Coherència Emocional
  • • Entendre les necessitats reals de les nostres equips.
  • .
  • COMUNICACIÓ EFICIENT I INFLUÈNCIA
  • • Identificant el teu estil d’influència i establir estratègies comunicatives amb els/les teus/teves interlocutors/es

Horari

  • 8, 10 i 15 de juliol de 9 a 13h

Centre

PIMEC Petita i Mitjana Empresa de Catalunya
Carrer Castelladral, 5 - 7. Polígon Industrial Els Dolors, 08243 Manresa, Barcelona
934964500
[email protected] Manresa

Veure web