Si vols fer un pas endavant amb les teves competències com a negociador/a i líder, aquest es un taller idoni per el teu creixement professional, ja que el que et diferenciarà de ser un gestor més a liderar realment el negoci t’ho donarà el desenvolupament d’aquestes competències.
Negociar i resoldre conflictes es un gran repte per la majoria del tots/es, però ara més que mai es torna CLAU. Per tant és la teva responsabilitat i la de la teva empresa,
evolucionar el model de lideratge, enfortint la presa de decisions i inspirant al diàleg social. Un lideratge natural i d’influència que permeti regular els interessos de tots/es els/les col·laboradors/es, garantint un òptim resultat en el negoci, des de una gestió emocionalment intel·ligent, aprofita aquesta oportunitat per compartir un espai creatiu i participatiu on creixerem tots/es.
Destinataris del curs
Directors/ores de RRHH, empresaris/es, professionals que vulguin desenvolupar les seves capacitats en la autogestió, organització de treball i lideratge
Objectius del curs
1. Reforçar i consolidar lideratge dels professionals posicionant la seva marca personal i
apostant per un diàleg social sa i sostenible
2. Adquirir noves competències que potenciïn i millorin la autogestió dels líders impactant en
la negociació col·lectiva i gestió de conflictes
3. Aportar valor a l’organització, millorant bones pràctiques i optimitzant processos claus de
management
Sobre el curs
Acció formativa
Habilitats negociadores
Modalitat
On-line
Família professional
Habilitats Personals
Data Inici del curs:
08/07/2025
Data Final del curs:
15/07/2025
Temari
NTROSPECTIVA MÓN ACTUAL I MERCAT LABORAL 2025
.
LIDERATGE: HABILITATS CRÍTIQUES I CLAUS PER LIDERAR LA NEGOCIACIÓ
.
AUTENTICITAT
• Com de bé ens coneixem a nosaltres mateix@s
.
GESTOR DE CONFLICTES
• Tractant desavinences des de l’enteniment
• Identificant el teu estil d’afrontament de conflictes
• Fonaments i procés de la negociació/resolució del conflicte
.
AGENT DEL CANVI I GESTIÓ DEL ESTRÈS
• “Change management”: la gestió del canvi
• L’estrès positiu o negatiu?? Una nova mirada i fer-ne us de forma intel·ligent
.
RESILIÈNCIA
• Què es?
• Qualitats de les persones resilients
• Estratègies per potenciar la teva resiliència.
.
CREATIVITAT: COM INSPIRAR LA CREATIVITAT DEL TEU EQUIP
• Dinamitzar l’equip i crear un entorn participatiu de treball
• Eines per desenvolupar el pensament positiu
.
VISIÓ ESTRATÈGICA I ACTITUD TÀCTICA
.
DPO
.
OKR’S
.
INTEL.LIGÈNCIA EMOCIONAL
• Intrapersonal e Interpersonal
.
COHERÈNCIA, CONFIANÇA I CREDIBILITAT
• Coherència Emocional
• Entendre les necessitats reals de les nostres equips.
.
COMUNICACIÓ EFICIENT I INFLUÈNCIA
• Identificant el teu estil d’influència i establir estratègies comunicatives amb els/les teus/teves interlocutors/es
Horari
8, 10 i 15 de juliol de 9 a 13h
Centre
PIMEC Petita i Mitjana Empresa de Catalunya
Carrer Castelladral, 5 - 7. Polígon Industrial Els Dolors, 08243 Manresa, Barcelona 934964500 [email protected]
Manresa