Aquesta formació es desenvoluparà per AULA VIRTUAL. Aquesta modalitat NO presencial li permetrà assistir a les classes en directe per videoconferència amb el docent. Per accedir-hi, uns dies abans de l'inici de la formació rebrà per correu electrònic les claus d'accés i l'enllaç a la plataforma virtual, on trobarà l'opció per entrar a les videoconferències (es vincula directament amb la plataforma gratuïta Zoom).
És obligatòria l'assistència virtual a totes les sessions per tal de comptabilitzar la seva participació i poder descarregar, des del mateix campus virtual, el certificat de participació corresponent. Les sessions no es poden gravar.
Aquesta acció formativa, emmarcada en la tipologia 'Diàleg Social', no requereix l'enviament de documentació personal.
Destinataris del curs
Acció oberta a totes les persones interessades en la temàtica de l'acció formativa
Objectius del curs
Aquest taller servirà per donar el coneixement necessari referent als lots dels contractes públics.
Sobre el curs
Acció formativa
La divisió en lots dels contractes públics
Modalitat
On-line
Família professional
Administració i gestió
Data Inici del curs:
23/07/2024
Data Final del curs:
23/07/2024
Temari
1.- Introducció
2.- Foment de l’accés a la contractació pública de les PIME
3.- Divisió en lots
4.- Tota la informació referent als lots
5.- Dades de la Generalitat de Catalunya referides a lots
Horari
23 de juliol de 15:30 a 18:30h
Centre
PIMEC Petita i Mitjana Empresa de Catalunya
Carrer Castelladral, 5 - 7. Polígon Industrial Els Dolors, 08243 Manresa, Barcelona 934964500 formacio@pimec.org
Manresa