Aquest curs té l’objectiu de dotar dels coneixements per a realitzar operacions bàsiques de fabricació, així com alimentar i assistir als processos de mecanització, muntatge i foneria automatitzats, amb criteris de qualitat, seguretat i respecte al medi ambient.
Això et permetrà exercir exercir la teva activitat laboral en grans, mitjanes i petites empreses dedicades a la fabricació i muntatge de productes electromecànics.
OBJECTIUS
Realitzar operacions bàsiques de fabricació, així com alimentar i assistir als processos de mecanització, muntatge i foneria automatitzats.
A QUI VA DIRIGIT?
La Formació Ocupacional està destinada tant a persones ocupades com en situació d’atur. El seu principal objectiu és millorar la teva qualificació professional i capacitat d’inserció a través de l’aprenentatge de diferents competències professionals. Aquesta formació afavoreix el desenvolupament professional, millora la feina i incrementa la productivitat dels empleats.
Sobre el curs
Acció formativa
Operacions auxiliars de fabricació mecànica
Modalitat
Presencial
Família professional
Fabricació mecànica
Data Inici del curs:
Abril (data per confirmar)
Data Final del curs:
Juliol (data per confirmar)
Temari
MF0087_1 Operacions de fabricació
MF0088_1 Operacions de muntatge
MP0095 Mòdul de pràctiques professionals no laborals
Horari
Dilluns a Divendres de 8:30 a 13:30
Sortides professionals/laborals
Peons d'indústries manufactureres
Peons de la indústria metal·lúrgica i fabricació de productes metàl·lics
Muntador en línies d'assemblatge d'automoció
Auxiliars de processos automatitzats.
Centre
Escola Diocesana de Navàs
Carrer de Vicenç Vidal i Casacuberta, 2, 08670 Navàs, Barcelona 938390100 [email protected]
Navàs