Aquest taller exposa els diferents procediments administratius per a l’execució d'obres, l'adquisició de subministraments o la realització de serveis.
Aquesta formació es desenvoluparà per AULA VIRTUAL. Aquesta modalitat NO presencial li permetrà assistir a les classes en directe per videoconferència amb el docent. Per accedir-hi, uns dies abans de l'inici de la formació rebrà per correu electrònic les claus d'accés i l'enllaç a la plataforma virtual, on trobarà l'opció per entrar a les videoconferències (es vincula directament amb la plataforma gratuïta Zoom).
És obligatòria l'assistència virtual a totes les sessions per tal de comptabilitzar la seva participació i poder descarregar, des del mateix campus virtual, el certificat de participació corresponent. Les sessions no es poden gravar.
Aquesta acció formativa, emmarcada en la tipologia 'Diàleg Social', no requereix l'enviament de documentació personal.
Sobre el curs
Acció formativa
Procediments de contractació pública
Modalitat
On-line
Família professional
Administració i gestió
Data Inici del curs:
04/07/2024
Data Final del curs:
04/07/2024
Temari
1.- Normes generals
2.- Procediment obert
3.- Procediment restringit
4.- Altres procediments: amb negociació, associació per a la innovació, el diàleg competitiu i el concurs de projectes
5.- El contracte menor
6.- Els acords marc, els sistemes dinàmics d'adquisició i la compra centralitzada
7.- Procediments de contractació de les entitats del sector públic que no són administració pública
Horari
4 de juliol de 15:30 a 18:30h
Centre
PIMEC Petita i Mitjana Empresa de Catalunya
Carrer Castelladral, 5 - 7. Polígon Industrial Els Dolors, 08243 Manresa, Barcelona 934964500 [email protected]
Manresa