El bon treball en equip és clau per obtenir uns resultats òptims de l’empresa. Per això, aprendrem a com maximitzar el potencial de cada una de les persones amb les que treballes, generar una confiança entre l’equip a partir de la comunicació efectiva i motivar al personal per aconseguir uns objectius comuns.
Objectiu general:
Aplicar les eines necessàries per gestionar equips d'alt rendiment i les claus d'èxit per aconseguir potenciar-ne el lideratge
Objectius Especifics:
1. Comunicació com a eina de gestió d'equips
Aplicar habilitats socials com la comunicació i la intel·ligència emocional per afavorir el treball en equip
2. Habilitats directives
Desenvolupar competències i habilitats directives necessàries per acompanyar i gestionar el treball en equip
Sobre el curs
Acció formativa
Treball en equip
Modalitat
On-line
Família professional
Habilitats Personals
Data Inici del curs:
14/02/2025
Data Final del curs:
21/03/2025
Temari
1. Comunicació com a eina de gestió d'equips
Distinció d'habilitats comunicatives
Identificació dels elements claus en l'organització de reunions eficaces
2. Habilitats directives
Identificació dels trets del líder efectiu que fomentin el treball en equip
Horari
Curs que s’impartirà a través de material didàctic multimèdia dins del nostre Campus virtual.
L’alumne disposarà de videoconferències complementàries amb el tutor-formador els dijous 20/02, 6/03 i 20/03 de 18 a 19'30 hores
Centre
PIMEC Petita i Mitjana Empresa de Catalunya
Carrer Castelladral, 5 - 7. Polígon Industrial Els Dolors, 08243 Manresa, Barcelona 934964500 [email protected]
Manresa