Aconseguir l’excel.lència en el tracte al client farà, sens dubte, que incrementin les ventes de la teva empresa. És per això que cal profunditzar en aquesta habilitat bàsica per vendre i fer sentir al client especial, per provocar així repeticions de compra i augmentar la rentabilitat. En aquest curs coneixerem els diferents tipus de clients que ens podem trobar i adquirirem les habilitats per analitzar les seves necessitats i expectatives de manera que puguem oferir una atenció de qualitat i totalment personalitzada.
Objectius Generals:
- Adquirir els coneixements, habilitats i destreses que permetin, a través de la comunicació, oferir una qualitat de servei i atenció al client.
Objectius Específics:
- Conèixer el procés de comunicació.
- Adquirir destreses en el llenguatge no verbal i la comunicació oral.
- Conèixer la tipologia de la comunicació escrita.
- Desenvolupar pautes de conducta: l'escolta i les preguntes i una actitud positiva cap als clients.
Sobre el curs
Acció formativa
Atenció al client
Modalitat
On-line
Família professional
Comerç i màrqueting
Data Inici del curs:
11/03/2024
Data Final del curs:
06/05/2024
Temari
Aspectes generals de la comunicació
La comunicació oral
La comunicació escrita
Atenció al públic
El consumidor
Continguts de sostenibilitat o economia verda
Horari
Curs que s’impartirà a través de material didàctic multimèdia dins del nostre Campus virtual. L’alumne disposarà de videoconferències complementàries amb el tutor-formador els dilluns 11/03, 15/04 i 6/05 de 12:30 a 14:00h.
Centre
PIMEC Petita i Mitjana Empresa de Catalunya
Carrer Castelladral, 5 - 7. Polígon Industrial Els Dolors, 08243 Manresa, Barcelona 934964500 [email protected]
Manresa