Atenció al client

Formació contínua Comerç i màrqueting
  • 30h.
  • Inici: 11 de març de 2024 -   Fi: 06 de maig de 2024

Introducció

Codi Curs: FS2023-1207

Aconseguir l’excel.lència en el tracte al client farà, sens dubte, que incrementin les ventes de la teva empresa. És per això que cal profunditzar en aquesta habilitat bàsica per vendre i fer sentir al client especial, per provocar així repeticions de compra i augmentar la rentabilitat. En aquest curs coneixerem els diferents tipus de clients que ens podem trobar i adquirirem les habilitats per analitzar les seves necessitats i expectatives de manera que puguem oferir una atenció de qualitat i totalment personalitzada.

Objectius Generals:

- Adquirir els coneixements, habilitats i destreses que permetin, a través de la comunicació, oferir una qualitat de servei i atenció al client.

Objectius Específics:

- Conèixer el procés de comunicació.

- Adquirir destreses en el llenguatge no verbal i la comunicació oral.

- Conèixer la tipologia de la comunicació escrita.

- Desenvolupar pautes de conducta: l'escolta i les preguntes i una actitud positiva cap als clients.

Sobre el curs

  • Acció formativa
    Atenció al client
  • Modalitat
    On-line
  • Família professional
    Comerç i màrqueting
  • Data Inici del curs:
    11/03/2024
  • Data Final del curs:
    06/05/2024

Temari

  • Aspectes generals de la comunicació
  • La comunicació oral
  • La comunicació escrita
  • Atenció al públic
  • El consumidor
  • Continguts de sostenibilitat o economia verda

Horari

  • Curs que s’impartirà a través de material didàctic multimèdia dins del nostre Campus virtual. L’alumne disposarà de videoconferències complementàries amb el tutor-formador els dilluns 11/03, 15/04 i 6/05 de 12:30 a 14:00h.

Centre

PIMEC Petita i Mitjana Empresa de Catalunya
Carrer Castelladral, 5 - 7. Polígon Industrial Els Dolors, 08243 Manresa, Barcelona
934964500
[email protected] Manresa

Veure web