Atenció al client

Formació d'adults Comerç i màrqueting
  • 30h.
  • Inici: 20 de setembre de 2024 -   Fi: 11 d'octubre de 2024

Introducció

Aconseguir l’excel.lència en el tracte al client farà, sens dubte, que incrementin les ventes de la teva empresa. És per això que cal profunditzar en aquesta habilitat bàsica per vendre i fer sentir al client especial, per provocar així repeticions de compra i augmentar la rentabilitat. En aquest curs coneixerem els diferents tipus de clients que ens podem trobar i adquirirem les habilitats per analitzar les seves necessitats i expectatives de manera que puguem oferir una atenció de qualitat i totalment personalitzada.

Sobre el curs

  • Acció formativa
    Atenció al client
  • Modalitat
    On-line
  • Família professional
    Comerç i màrqueting
  • Data Inici Preseleccio:
    02/07/2024
  • Data Inici del curs:
    20/09/2024
  • Data Final del curs:
    11/10/2024

Temari

  • La comunicació efectiva en situacions professionals d'atenció al client
  • El client en el procés de venda

Horari

  • Curs que s’impartirà a través de material didàctic multimèdia dins del nostre Campus virtual. L’alumne disposarà de videoconferències complementàries amb el tutor-formador els divendres 20/09, 27/09, 4/10 i 11/10 de 17 a 19 hores.

Centre

PIMEC Petita i Mitjana Empresa de Catalunya
Carrer Castelladral, 5 - 7. Polígon Industrial Els Dolors, 08243 Manresa, Barcelona
934964500
[email protected] Manresa

Veure web