La gestió comercial és la part de l'empresa encarregada de donar a conèixer la companyia, els seus productes i serveis a manera externa. Els seus principals objectius són la supervisió de l'activitat comercial i augmentar la quota de mercat. Per això, en aquest curs aprendràs a gestionar, planificar i realitzar una previsió comercial adequada.
Objectiu general:
Identificar els procediments i les tècniques per dur a terme una gestió comercial adequada de l'empresa
Objectius específics:
Analitzar el procés de gestió comercial d'una empresa, així com identificar els objectius i els sistemes d'informació comercial
Definir l'estratègia comercial de l'empresa i elaborar un pla de gestió comercial
Aquest curs es desenvoluparà en modalitat ONLINE. Aquesta modalitat us permetrà realitzar el curs al campus virtual on podreu compaginar l’aprenentatge ONLINE dels continguts teòrics i la realització d’exercicis pràctics al vostre ritme, en funció de la vostra disponibilitat, i sempre amb l’acompanyament del tutor/a per orientar-vos en tot allò que sigui necessari.
De forma complementària, podeu assistir a les classes en directe per VIDEOCONFERÈNCIA amb el tutor/a segons el calendari detallat a l’apartat de l’horari.
Es recomana que la càmera estigui operativa i encesa durant el transcurs de les sessions.
Durant el transcurs de la sessió formativa, es podrà requerir puntualment i en qualsevol moment l’activació de la imatge quan la persona formadora o la persona tècnica del Consorci per a la Formació Contínua ho requereixin, a efectes de control.
En compliment del que estableix la Llei en matèria de Protecció de Dades, no es podrà gravar ni captar imatges de les persones participants durant les sessions formatives.
El contingut del curs és en català . Curs subvencionat de l'expedient sectorial en què no poden participar treballadors de l'administració pública.
Sobre el curs
Acció formativa
Gestió comercial de l'empresa
Modalitat
On-line
Família professional
Comerç i màrqueting
Data Inici del curs:
25/09/2024
Data Final del curs:
09/10/2024
Temari
1. Gestió comercial de l'empresa
• Identificació de l'organigrama de l'empresa
• Formulació dels objectius comercials
• Descripció dels sistemes d'informació per a l'elaboració d'estudis de mercat
-
2. Estratègia comercial
• Formulació i planificació de l'estratègia de vendes de l'empresa
• Elaboració del pressupost de vendes de l'empresa
Horari
Curs que s’impartirà amb material didàctic multimèdia al nostre Campus virtual. Disposaràs de videoconferències complementàries amb el tutor-formador els dimecres 25/09, 2/10 i 9/10 de 17 a 19 hores.
Centre
PIMEC Petita i Mitjana Empresa de Catalunya
Carrer Castelladral, 5 - 7. Polígon Industrial Els Dolors, 08243 Manresa, Barcelona 934964500 [email protected]
Manresa
Títol FP Bàsica, Graduat en ESO, haver superat la prova d'accés a cicles formatius de grau mitjà, Certificat de professionalitat nivell 1 o qualsevol titulació superior.
En cas de no complir amb els requisits o no trobar la documentació acadèmica, podeu accedir en aquesta formació realitzant una senzilla prova d'accés en format Online.