Aconseguir l’excel.lència en el tracte al client farà, sens dubte, que incrementin les ventes de la teva empresa. És per això que cal profunditzar en aquesta habilitat bàsica per vendre i fer sentir al client especial, per provocar així repeticions de compra i augmentar la rentabilitat. En aquest curs coneixerem els diferents tipus de clients que ens podem trobar i adquirirem les habilitats per analitzar les seves necessitats i expectatives de manera que puguem oferir una atenció de qualitat i totalment personalitzada.
Sobre el curs
Acció formativa
Atenció al client
Modalitat
On-line
Família professional
Comerç i màrqueting
Data Inici Preseleccio:
06/04/2023
Data Inici del curs:
26/05/2023
Data Final del curs:
23/06/2023
Temari
Aspectes generals de la comunicació
La comunicació oral
La comunicació escrita
Atenció al públic
El consumidor
Horari
Curs que s’impartirà a través de material didàctic multimèdia dins del nostre Campus virtual. L’alumne disposarà de videoconferències complementàries amb el tutor-formador els dimecres 31/05, 07/06 i 14/06 de 17 a 19.30h.
Centre
PIMEC Petita i Mitjana Empresa de Catalunya
Carrer Castelladral, 5 - 7. Polígon Industrial Els Dolors, 08243 Manresa, Barcelona 934964500 [email protected]
Manresa