Introducció

Atenció al client i reposició - BCN23058

El CP en Atenció al Client i Reposició del Punt Formatiu Incorpora té l'objectiu de formar a persones per a realitzar activitats auxiliars de reposició i condicionament al punt de venda i repartiment de proximitat, seguint instruccions i criteris establerts, utilitzant l'equip necessari, respectant les normes de seguretat i salut, i prestant, si cal, atenció i informació protocol·litzada i estructurada, al client al punt de venda o al servei de repartiment de proximitat

20 PLACES

Sessió informativa

07/09 a les 11h

C/Barcelona 21

MANRESA

Elevada motivació i compromís.

DNI/NIE

Sessió informativa dijous 7 de setembre a les 11:00 al C/Barcelona 21 de Manresa.

Sobre el curs

  • Acció formativa
    Atenció al client i reposició
  • Modalitat
    Presencial
  • Família professional
    Comerç i màrqueting
  • Data Inici Preseleccio:
    07/09/2023
  • Data Inici del curs:
    15/09/2023

Temari

  • Competències tècniques (80 hores)
  • Competències Transversals (100 hores) – inclou competències digitals
  • Pràctiques no laborals en empresa (80 hores)

Horari

  • de 9h a 14 h

Sortides professionals/laborals

Reponedor

Repartidor de proximitat

Preparador de comandes

Auxiliar de dependent de comerç

Centre

Centre de formació AMPANS Activa (C/BCN)
Carrer de Barcelona, 21, 08242 Manresa, Barcelona
679 434 268
[email protected] Manresa

Veure web

Requisits

Domini del català i/o castellà.

Tenir la documentació en regla per accedir a una formació i/o inserció

Disponibilitat de desplaçar-se a poblacions properes per fer les pràctiques

  • Majors de 18 anys, preferentment en situació d’atur. Majors de 16 amb autorització a treballar del tutor.

Tràmits

Sessió informativa: 07/09 a les 11h C/Barcelona 21 MANRESA