Introducció

Comprendre la importància de l’experiència de client en el procés de retenció i fidelització Identificar els elements clau que influeixin en l’experiència del client Desenvolupar habilitats pràctiques per a la millora de la interacció amb els clients. Implementar estratègies per a gestionar situacions difícils i resoldre problemes amb la suficient eficiència.

Sobre el curs

  • Acció formativa
    Optimització de l'experiència del client: Un repte d'innovació i satisfacció
  • Modalitat
    Presencial
  • Família professional
    Comerç i màrqueting
  • Data Inici Preseleccio:
    14/01/2025
  • Data Inici del curs:
    03/02/2025
  • Data Final del curs:
    24/02/2025

Temari

  • Mòdul 1: Introducció a l’Experiència del Client
  • Mòdul 2: Comprensió dels Clients
  • Mòdul 3: Optimització dels Punts de Contacte
  • Mòdul 4: Personalització de l’Experiència del Client
  • Mòdul 5: Recopilació i Anàlisi de Retroalimentació dels Clients
  • Mòdul 6: Implementació i Seguiment

Horari

  • De 9h a 14h

Centre

ProTreball Ajuntament de Manresa
Carrer de la Verge de l'Alba. 5-7
93 877 64 90
[email protected] Manresa

Veure web

Requisits

  • Persona en situació d'atur inscrita al SOC com a DONO (Demandant No Ocupat)
  • Inscrita a un Servei Local d'Ocupació

Tràmits

Més informació i inscripcions: ProTreball C/ Verge de l'Alba, 5-7 (Manresa) 93 877 64 90 [email protected]