La venda per Internet ha revolucionat la forma de compra en la nostra societat. Per les empreses suposa ampliar una altra línia de negoci que ofereix un ventall d’oportunitats, però també amenaces de les que hem de ser conscients. És per això que analitzarem les possibilitats com a canal de venda que suposa pel nostre negoci, veurem les principals tècniques de com fer-ho per donar visibilitat a la nostra botiga online i com crear aquest nou canal i operar amb ell de la manera més eficaç.
Objectius del curs
Objectiu general:
Aplicar les formes de comercialització electrònica, dominant els paràmetres per a la venda a Internet
Objectius específics:
Crear la botiga en línia, tenint en consideració el seu impacte internacional i les eines disponibles per fer-la
Descriure els diferents canals de promoció i aplicació d'un pla de màrqueting per a la botiga en línia
Identificar la logística a les botigues en línia i els diversos mètodes de pagament
Sobre el curs
Acció formativa
Botiga virtual i gestió del comerç electrònic
Família professional
Comerç i màrqueting
Data Inici Preseleccio:
01/08/2024
Data Inici del curs:
08/10/2024
Data Final del curs:
19/11/2024
Temari
Creació d'una botiga en línia
Elaboració del pla de màrqueting
Logística i mètodes de pagament de les botigues en línia
Horari
Dimarts i dijous de 10 a 13 hores. Hi haurà una sessió presencial al C/ Francesc Tàrrega, 14 de Barcelona el 24/10 de 10 a 12 hores. El dia 31/10 no hi haurà sessió formativa
Centre
PIMEC Petita i Mitjana Empresa de Catalunya
Carrer Castelladral, 5 - 7. Polígon Industrial Els Dolors, 08243 Manresa, Barcelona 934964500 [email protected]
Manresa