Introducció

En aquesta formació es treballa a través d'exemples genèrics i reptes adaptats a cada cas. Es comparteix en grup el treball realitzat i es millora la proposta gràcies a les aportacions del grup.

Adreçat a:

Emprenedors/es i empresaris/es de qualsevol sector que vulguin aprendre a desenvolupar el seu Pla de Màrqueting Digital amb IA.

Objectius:

Conèixer les diferents estratègies que existeixen.

Definir la més adequada per al teu cas.

Crear el teu pla de màrqueting digital.

Aprofitar la IA Generativa per a optimitzar el procés.

Consultora: Aida Àngel Basela: Llicenciada en Comunicació Audiovisual. Màster en creativitat i estratègia en publicitat. Amb més de 25 anys d’experiència en el sector de la comunicació i el màrqueting digital. Cursos i assessorament de màrqueting digital amb C17Comunicació

En format presencial a les instal·lacions de ProEmpresa. Palau Firal. Polígon els Dolors. C/ Castelladral.

Per a inscripcions al següent ENLLAÇ

Sobre el curs

  • Acció formativa
    Desenvolupa el teu Pla de Màrqueting Digital amb IA
  • Modalitat
    Presencial
  • Família professional
    Comerç i màrqueting

Temari

  • El Màrqueting Digital i quines estratègies existeixen: - Exploració del panorama actual: Començarem amb una visió general del màrqueting digital, identificant les tendències més recents i les estratègies que estan donant millors resultats. Analitzarem casos d'èxit per comprendre quines tàctiques funcionen millor en diferents sectors. - Tipus d'Estratègies: Revisarem diferents estratègies de màrqueting digital com el SEO, màrqueting de continguts, publicitat pagada, màrqueting en xarxes socials, email màrqueting, etc., i com cada una pot beneficiar diferents tipus de negocis o projectes.
  • Definició pròpia i del Públic Objectiu amb IA: - Identificació de la Proposta Única de Valor: Que fa únic al teu negoci? Treballarem en identificar els teus punts forts i com comunicar-los efectivament i com minimitzar els punts febles. - Anàlisi del Públic Objectiu: Aprendrem a definir i comprendre a fons el teu públic objectiu. Quins són els seus interessos? Com i on poden ser atrets eficaçment? Com el teu projecte o servei soluciona els seus problemes o satisfà les seves necessitats? - Estratègies per a connectar amb el públic: Com utilitzar aquesta informació per a connectar de manera més efectiva amb el teu públic a través de diferents canals. Introduirem com la Intel·ligència Artificial pot optimitzar aquestes estratègies.
  • Creació del Marc General del Pla de Màrqueting propi: - Desenvolupament d'un Marc Estratègic: Amb les bases clares, passarem a la fase de planejament. Com es tradueix la teva estratègia en accions concretes? I com la IA ens ajuda a fer aquest plantejament. - Selecció de Canals de Màrqueting: Decidirem quins canals són més adequats per al teu negoci. Això pot incloure xarxes socials, blogs, email, publicitat en línia, entre altres.
  • Definició de cada pas: - Pla d'Acció detallat: Ara que tenim una visió clara, és hora de definir els detalls. Què es publicarà en cada canal, quan i amb quina freqüència. - Calendari de Continguts amb IA: Crearem un calendari de continguts per organitzar i programar les publicacions. Això inclou la planificació de campanyes, posts, emails, etc. I com l'ús de la IA generativa ens fa guanyar temps tant en la concreció del calendari com en la creació de publicacions i creativitats. - Mesurament i Ajustament: Finalment, discutirem com mesurar l'èxit de les teves estratègies i com fer ajustaments basats en els resultats.

Horari

  • Dimarts 23 de gener i dijous 25 de gener de 9:30 h a 13:30 h.

Centre

ProEmpresa Ajuntament de Manresa
Carrer de Castelladral, 5-7, Pol·ligon els Dolors ,08243 Manresa
938 78 76 25
[email protected] Manresa

Veure web