• Inici
  • Cursos
  • AL2024-0018 - Lideratge en seguretat i salut (subvencionada)

Introducció

Descripció del curs


PROGRAMA PREVENMIPIME

Aquest curs us permetrà exercitar eines i estratègies pràctiques, preses des dels desenvolupaments de la Psicologia Positiva i la Neurociència, per a desplegar amb confiança el teu rol de Líder, capaç d'acompanyar a les persones i equips a transformar el status quo de crisis en una oportunitat per al creixement i la transformació laboral.

Aquesta formació es desenvoluparà per AULA VIRTUAL. Aquesta modalitat NO presencial li permetrà assistir a les classes en directe per videoconferència amb el docent. Per accedir-hi, uns dies abans de l'inici de la formació rebrà per correu electrònic les claus d'accés i l'enllaç a la plataforma virtual, on trobarà l'opció per entrar a les videoconferències (es vincula directament amb la plataforma gratuïta Zoom).

És obligatòria l'assistència virtual a totes les sessions per tal de comptabilitzar la seva participació i poder descarregar, des del mateix campus virtual, el certificat de participació corresponent. Les sessions no es poden gravar.

Destinataris del curs

Acció oberta a totes les persones interessades en la temàtica de l'acció formativa


Objectius del curs

1. Posar màxima consciència de la rellevància de la Seguretat i Salut en el clima laboral i l’impacte en els equips

2. Conèixer com podem potenciar comportaments des d'un autoconeixement personal i enfortiment del lideratge

3. Conèixer recursos i estratègies per desenvolupar un espai motivador, entenent que és un factor clau en l’entorn de canvi i la transformació

4. Entendre que no és només una qüestió d’obtenir resultats a curt termini, sinó mantenir-los i, per tant, d'obtenir un creixement a llarg termini per fer l’empresa sostenible

Sobre el curs

  • Acció formativa
    AL2024-0018 - Lideratge en seguretat i salut (subvencionada)
  • Modalitat
    On-line
  • Família professional
    Prevenció i seguretat
  • Data Inici del curs:
    27/03/2025
  • Data Final del curs:
    27/03/2025

Temari

  • Introspectiva món actual i mercat laboral
  • .
  • La Seguretat i Salut a la feina
  • • Què és: més enllà de la PRL "as usual"
  • • Cultura preventiva: Barreres & Beneficis
  • .
  • Lideratge d'un mateix per inspirar als altres en l'enfortiment d'una cultura preventiva
  • • A3: Autolideratge, Autoestima, Autoconfiança
  • .
  • Lideratge i alineament dels equips en l'entorn de la seguretat i salut
  • • Lideratge i motivació
  • • El líder crea abundància
  • • Resiliència i el líder
  • .
  • C3: Comunicar, comunicar i comunicar
  • • Reunions eficaces per alinear la integració d'una cultura preventiva
  • • Creativitat i lideratge positiu per desenvolupar espais sans i reptadors

Horari

  • de 09:00 a 12:00 hores

Centre

PIMEC Petita i Mitjana Empresa de Catalunya
Carrer Castelladral, 5 - 7. Polígon Industrial Els Dolors, 08243 Manresa, Barcelona
934964500
[email protected] Manresa

Veure web