Introducció

Comprendre la importància de l’experiència de client en el procés de retenció i fidelització. Identificar els elements clau que influeixin en l’experiència del client. Desenvolupar habilitats pràctiques per a la millora de la interacció amb el clients. Implementar estratègies per a gestionar situacions difícils i resoldre problemes amb la suficient eficiència.

Sobre el curs

  • Acció formativa
    Optimització de l'experiència de client (CX)
  • Modalitat
    Presencial
  • Família professional
    Comerç i màrqueting
  • Data Inici Preseleccio:
    20/12/2023
  • Data Inici del curs:
    15/01/2024
  • Data Final del curs:
    12/02/2024

Temari

  • UNITAT 1. Introducció a l’experiència de Client
  • UNITAT 2. Elements Claus de l’Experiència del Client
  • UNITAT 3. Desenvolupament de les habilitats de comunicació
  • UNITAT 4. Gestió de Situacions Incòmodes
  • UNITAT 5. Tecnologia i Experiència de Client
  • UNITAT 6. Implementació Pràctica

Horari

  • Dilluns de 9 a 1 del migdia

Centre

ProTreball Ajuntament de Manresa
Carrer de la Verge de l'Alba. 5-7
93 877 64 90
[email protected] Manresa

Veure web

Requisits

  • Persones en situació d'atur inscrites al SOC com a demandants d'ocupació