Un cop la negociació està preparada, cal treballar les estratègies de comunicació i d’autogestió.
Es fa imprescindible pensar com posarem en marxa la negociació i quina mena d’estratègies comunicatives farem servir al llarg de la mateixa. No només això, cal saber captar els missatges no verbals de l’altra part per poder actuar de forma eficaç.
Aquest curs va orientat a donar l’entrenament per captar aquests elements i per treballar les estratègies comunicatives.
Aquesta formació es desenvoluparà per AULA VIRTUAL. Aquesta modalitat NO presencial li permetrà assistir a les classes en directe per videoconferència amb el docent. Per accedir-hi, uns dies abans de l'inici de la formació rebrà per correu electrònic les claus d'accés i l'enllaç a la plataforma virtual, on trobarà l'opció per entrar a les videoconferències (es vincula directament amb la plataforma gratuïta Zoom).
És obligatòria l'assistència virtual a totes les sessions per tal de comptabilitzar la seva participació i poder descarregar, des del mateix campus virtual, el certificat de participació corresponent. Les sessions no es poden gravar.
Aquesta acció formativa, emmarcada en la tipologia 'Diàleg Social', no requereix l'enviament de documentació personal.
Objectius del curs
a. Conèixer quines son les estratègies comunicatives que volem posar en funcionament.
b. Reconèixer les estratègies de l’altra part, entendre què ens volen dir i com podem actuar.
c. Aprendre a autogestionar-nos en situació de negociació.
Posar en marxa la negociació: Comunicar i gestionar-se per negociar bé
Modalitat
On-line
Família professional
Comerç i màrqueting
Data Inici del curs:
24/01/2024
Data Final del curs:
31/01/2024
Temari
Continguts del curs de Posar en marxa la negociació: Comunicar i gestionar-se per negociar bé
b. Parlar i escoltar de forma eficaç
i. L’escolta activa.
ii. La seva posició: Quins missatges espero rebre? Com reconeixeré un missatge diferent?
iii. La meva posició: com parlar per tal que l’altra part m’escolti?
c. Comunicació eficaç: l’assertivitat. i. Sinceritat ii. Honestedat iii. Humilitat iv. Humanitat
d. Comunicació ineficaç: les tàctiques de pressió i. El desgast ii. L’atac iii. El recés iv. L’engany v. L’exigència creixent vi. Fer ultimàtums vii. Allargar les reunions viii. La persona bona ix. El regateig
e. Els errors en la comunicació
f. Identificar les meves suposicions i identificar el que he d’escoltar
g. Transmetre la meva perspectiva
h. Role playing de comunicació.
Centre
PIMEC Petita i Mitjana Empresa de Catalunya
Carrer Castelladral, 5 - 7. Polígon Industrial Els Dolors, 08243 Manresa, Barcelona 934964500 [email protected]
Manresa