Introducció

Les xarxes socials són una eina imprescindible per a donar difusió a la teva empresa, per això és necessari conèixer quins són més efectives per a un negoci i com gestionar-les. En aquest curs també aprendràs a identificar les relacions professionals que es poden donar a través d'Internet i les eines de màrqueting digital útils per a potenciar les relacions comercials.


Objectius del curs

Objectiu general

- Desplegar un pla d'acció d'estratègies de promoció del negoci en xarxes socials

Objectiu específics:

- Identificar els punts clau de la marca i discernir entre l'estratègia per a marca personal i marca empresa

- Redactar un Briefing i un Pla de Màrqueting Digital per a RRSS, triant el llenguatge i eines més adequats per al seguiment del Pla de Màrqueting Digital

- Crear una comunitat activa que generi leads i potenciï el negoci, combinant canals i respectant la identitat de marca


Requisits Participants

El participant ha de disposar de competències en comunicació lingüística que permetin cursar amb aprofitament la formació, disposar dels elements tècnics suficients per desenvolupar adequadament el procés formatiu i tenir les competències i les destreses suficients per a ser usuari de la plataforma en la qual es recolza l'acció formativa.

En cas de no complir amb els requisits o no trobar la documentació acadèmica, podeu accedir en aquesta formació realitzant una senzilla prova d'accés en format Online.

REQUISITS:

Títol FP Bàsica, Graduat en ESO, haver superat la prova d'accés a cicles formatius de grau mitjà, Certificat de professionalitat nivell 1 o qualsevol titulació superior


Observacions:

Curs de l'expedient sectorial en què no poden participar treballadors de l'administració pública.

Aquest curs es desenvoluparà en modalitat ONLINE. Aquesta modalitat us permetrà realitzar el curs al campus virtual on podreu compaginar l’aprenentatge ONLINE dels continguts teòrics i la realització d’exercicis pràctics al vostre ritme, en funció de la vostra disponibilitat, i sempre amb l’acompanyament del tutor/a per orientar-vos en tot allò que sigui necessari.

De forma complementària, podeu assistir a les classes en directe per VIDEOCONFERÈNCIA amb el tutor/a segons el calendari detallat a l’apartat de l’horari.

Es recomana que la càmera estigui operativa i encesa durant el transcurs de les sessions.

Durant el transcurs de la sessió formativa, es podrà requerir puntualment i en qualsevol moment l’activació de la imatge quan la persona formadora o la persona tècnica del Consorci per a la Formació Contínua ho requereixin, a efectes de control.

En compliment del que estableix la Llei en matèria de Protecció de Dades, no es podrà gravar ni captar imatges de les persones participants durant les sessions formatives.

El contingut del curs és en català . Curs subvencionat.

Sobre el curs

  • Acció formativa
    FS2024-1050 - Promoció i negoci a través de les xarxes socials
  • Modalitat
    On-line
  • Família professional
    Comerç i màrqueting
  • Data Inici del curs:
    06/06/2025
  • Data Final del curs:
    21/07/2025

Temari

  • 1.3. Elements bàsics de la marca
  • 2. El màrqueting digital
  • 2.1. El Pla de Màrqueting Digital
  • 2.2. Definició d’objectius. SMART Goals
  • 2.3. Fases: Acquisition, Engagement, Conversion i Fidelity
  • 2.4. Tècniques de Màrqueting Digital
  • 2.4.1. SEO i SEM
  • 2.4.2. Mail Màrqueting
  • 2.4.3. Analítica Web
  • 2.4.4. Xarxes Socials
  • 3. Foment de les relacions empresarials a través de les xarxes socials
  • 3.1. Importància de la connexió amb els clients, usuaris a través de les xarxes en:
  • 3.1.1. La visualització de l’empresa
  • 3.1.2. La generació d’oportunitats de negoci
  • 3.1.3. El foment de la participació de l’empresari
  • 3.1.4. L'augment de la competitivitat empresarial
  • 3.2. Determinació de l'estratègia/es en les relacions empresarials a través de les xarxes socials:
  • 3.2.1. Servei de missatgeria instantània
  • 3.2.2. Telefonia per Internet
  • 3.2.3. Xarxes socials: digitals i professionals
  • 3.2.4. Weblogs, blogs o bitàcoles
  • 3.2.5. Xarxes socials per a empreses
  • 3.2.6. Comunitats de marca

Horari

  • dilluns 16/06, 30/06, 07/07 i 14/07 de 18 a 19:30 h.

Centre

PIMEC Petita i Mitjana Empresa de Catalunya
Carrer Castelladral, 5 - 7. Polígon Industrial Els Dolors, 08243 Manresa, Barcelona
934964500
[email protected] Manresa

Veure web