Les xarxes socials són una eina imprescindible per a donar difusió a la teva empresa, per això és necessari conèixer quins són més efectives per a un negoci i com gestionar-les. En aquest curs també aprendràs a identificar les relacions professionals que es poden donar a través d'Internet i les eines de màrqueting digital útils per a potenciar les relacions comercials.
Sobre el curs
Acció formativa
Promoció i negoci a través de les xarxes socials
Modalitat
On-line
Família professional
Comerç i màrqueting
Data Inici del curs:
27/06/2024
Data Final del curs:
30/07/2024
Temari
1.3. Elements bàsics de la marca
2. El màrqueting digital
2.1. El Pla de Màrqueting Digital
2.2. Definició d’objectius. SMART Goals
2.3. Fases: Acquisition, Engagement, Conversion i Fidelity
2.4. Tècniques de Màrqueting Digital
2.4.1. SEO i SEM
2.4.2. Mail Màrqueting
2.4.3. Analítica Web
2.4.4. Xarxes Socials
3. Foment de les relacions empresarials a través de les xarxes socials
3.1. Importància de la connexió amb els clients, usuaris a través de les xarxes en:
3.1.1. La visualització de l’empresa
3.1.2. La generació d’oportunitats de negoci
3.1.3. El foment de la participació de l’empresari
3.1.4. L'augment de la competitivitat empresarial
3.2. Determinació de l'estratègia/es en les relacions empresarials a través de les xarxes socials:
3.2.1. Servei de missatgeria instantània
3.2.2. Telefonia per Internet
3.2.3. Xarxes socials: digitals i professionals
3.2.4. Weblogs, blogs o bitàcoles
3.2.5. Xarxes socials per a empreses
3.2.6. Comunitats de marca
Horari
Curs que s’impartirà a través de material didàctic multimèdia dins del nostre Campus virtual. L’alumne disposarà de videoconferències complementàries amb el tutor-formador els dimarts 02/07 i 23/07 de 18 a 20h.
Centre
PIMEC Petita i Mitjana Empresa de Catalunya
Carrer Castelladral, 5 - 7. Polígon Industrial Els Dolors, 08243 Manresa, Barcelona 934964500 [email protected]
Manresa