Introducció

Coneix les últimes tècniques de vendes i adquireix habilitats de captació i negociació amb clients per aconseguir el màxim èxit en el món empresarial actual. 

Aprendràs a aprofitar les necessitats i oportunitats que ofereix el mercat, per poder assolir els objectius empresarials, i estaràs preparat per vendre de forma consultiva, dominant tant la venda presencial com la gestió a distància dels clients.

Coneixeràs les últimes tècniques de vendes i adquiriràs les habilitats de negociació avançades per aconseguir el màxim èxit en el món empresarial actual.
A més, sabràs com atendre les necessitats dels clients, que estan cada cop més alineades amb les dels consumidors finals, per oferir un servei excepcional i destacar en el mercat actual.


Sobre el curs

  • Acció formativa
    Sales 4.0: converteix-te en un venedor 360º
  • Modalitat
    On-line
  • Família professional
    Comerç i màrqueting
  • Data Inici del curs:
    19/06/2024
  • Data Final del curs:
    08/07/2024

Temari

  • 1. Omnicanalitat i Vendes Integrades
  • 1.1 La importància de l'omnicanalitat en el procés de vendes.
  • 1.2 Creació d'una estratègia de vendes omnicanal efectiva.
  • 1.3 La comunicació omnicanal com a base de la credibilitat de l'empresa.
  • 1.4 Com aprofitar els diferents canals de comunicació per a arribar als teus clients.
  • 1.5 Superant desafiaments en la implementació de l'omnicanalitat.
  • 1.6 Optimitzant l'experiència del client a través d'una estratègia omnicanal.
  • 2. Venda Hibrida i Adaptació a l'Entorn Actual
  • 2.1 La venda híbrida i la seva aplicació en el món actual.
  • 2.2 Estratègies per a maximitzar la venda híbrida: mix ideal de presencial i remot.
  • 2.3 Ús d'eines digitals i tecnologia en la venda híbrida.
  • 2.4 Comunicació efectiva i com generar confiança a través de canals digitals.
  • 2.5 Gestió efectiva de la comunicació i les interaccions en un entorn híbrid.
  • 2.6 Gestió del temps i productivitat en un entorn híbrid.
  • 2.7 Superant desafiaments i aprofitant oportunitats en la venda híbrida.
  • 3. Venda Consultiva
  • 3.1 Conceptes fonamentals de la venda consultiva i el seu impacte en els resultats.
  • 3.2 Millora d'habilitats d'escolta activa i empatia en la venda consultiva.
  • 3.3 Identificació de necessitats del client: problemes i oportunitats.
  • 3.4 Desenvolupament de solucions personalitzades.
  • 3.5 Presentació i demostració efectiva
  • 3.6 Construcció de relacions sòlides i duradores amb els clients.
  • 4. Marca personal i Linkedin (I)
  • 4.1 Construint una marca personal sòlida.
  • 4.2 Importància de la marca personal en l'entorn digital de vendes.
  • 4.3 Definició d'objectius clars per a construir una marca personal efectiva.
  • 4.4 Identificació de la proposta de valor única i diferenciadora.
  • 4.5 Linkedin com la millor xarxa per a fer negocis B2B
  • 4.6 Estratègies per a optimitzar el teu perfil en Linkedin i destacar en el mercat.
  • 4.7 Ús estratègic de paraules clau i optimització de les seccions.
  • 4.8 Construcció d'una xarxa de contactes estratègica i de qualitat en LinkedIn.
  • 5. Linkedin (II) i introducció al Social Selling
  • 5.1 Introducció al Social Selling i la seva importància en el món de les vendes.
  • 5.2 Optimització del perfil de LinkedIn per a potenciar el Social Selling
  • 5.3 Personalització de missatges i comunicació efectiva amb clients potencials.
  • 5.4 Estratègies efectives per a generar leads i establir relacions de qualitat.
  • 5.5 Generació de contingut rellevant i de valor per a atreure el teu públic objectiu.
  • 5.6 Participació activa en grups i comunitats rellevants de LinkedIn.
  • 5.7 Ús d'eines i funcions avançades de LinkedIn per a potenciar el Social Selling.
  • 5.8 Seguiment i gestió efectiva de leads generats en LinkedIn.
  • 5.9 Anàlisi de mètriques i resultats per a mesurar l'impacte de les teves estratègies de Social Selling.
  • 6. Tècniques Avançades de Negociació i Tancament de Vendes
  • 6.1 Estratègies efectives per a negociar i tancar acords reeixits.
  • 6.2 Anàlisi i preparació prèvia a la negociació.
  • 6.3 Tècniques de comunicació efectiva.
  • 6.4 Identificació de punts clau i maneig d'objeccions durant la negociació.
  • 6.5 Negociació basada en el valor.
  • 6.6 Tècniques de persuasió i influència per a obtenir resultats positius.
  • 6.7 Tancament de vendes de manera efectiva i creació de relacions a llarg termini.
  • 6.8 Negociació en entorns virtuals.

Horari

  • Videoconferències els dies: 19, 24 i 26 de juny, 1, 3 i 8 de juliol de 9:30 a 11:30 h. Abans de l'inici es proporcionarà la informació per accedir a la videoconferència. Les videoconferències no es gravaran.

Centre

PIMEC Petita i Mitjana Empresa de Catalunya
Carrer Castelladral, 5 - 7. Polígon Industrial Els Dolors, 08243 Manresa, Barcelona
934964500
[email protected] Manresa

Veure web

Requisits

Gerents de pimes, directors comercials, caps de vendes i la resta d’equips comercials.