Introducció

Veurem la importància de la figura del venedor com un comercial que apart d’aconseguir les vendes, suposa la imatge de l’empresa de cara al client i la persona amb la capacitat per crear vincles i llaços entre marca i client. Per això és important que les empreses apostin per una formació elevada i professional dels seus venedors, tenint-los ben preparats, entrenats i motivats, per poder arribar als objectius i rendiments marcats per l’empresa.

Objectius generals:

  • Aplicar les tècniques i utilitzar les habilitats necessàries per desenvolupar el procés de venda d'un producte o servei amb èxit

 Objectius específics:

  • Identificar el tipus de clientela i les necessitats, així com analitzar el procés de comunicació durant la venda
  • Identificar les fases del procés de venda i formular preguntes clau i argumentacions adequades per dirigir amb èxit el procés de venda
  • Identificar les objeccions de la clientela, així com aplicar tècniques per reconduir-les i tancar amb èxit una venda
  • Aplicar les tècniques adequades i habilitats per tancar amb èxit una venda



Sobre el curs

  • Acció formativa
    Tècniques per a la venda i habilitats comercials
  • Modalitat
    On-line
  • Família professional
    Comerç i màrqueting
  • Data Inici del curs:
    04/07/2024
  • Data Final del curs:
    25/07/2024

Temari

  • 1.Les necessitats de la clientela i la comunicació:
  • Descripció dels elements que intervenen en la comunicació amb la clientela
  • Anàlisi de la importància de l'aspecte físic en un procés de venda
  • Resum de la piràmide de Maslow segons les necessitats de la clientela
  • Identificació dels diferents tipus de clientela
  • 2. L'argumentació i les preguntes:
  • Descripció de les fases del procés de venda
  • Formulació de preguntes per a la venda
  • Explicació dels arguments al procés de comunicació per a la venda
  • Anàlisi de les tècniques d'exposició del producte
  • 3.Tractament d'objeccions:
  • Classificació de les objeccions
  • Gestió de cada tipus d'objecció
  • 4.El tancament de la venda:
  • Descripció de tècniques de presentació del preu
  • Tècniques de tancament de la venda

Horari

  • Curs que s’impartirà a través de material didàctic multimèdia dins del nostre Campus virtual. L’alumne disposarà de videoconferències complementàries amb el tutor-formador els divendres 24/05, 31/05, 14/06 i 21/06 de 17 a 19 hores.

Centre

PIMEC Petita i Mitjana Empresa de Catalunya
Carrer Castelladral, 5 - 7. Polígon Industrial Els Dolors, 08243 Manresa, Barcelona
934964500
[email protected] Manresa

Veure web

Requisits

Acreditacions/ titulacions:

Complir com a mínim algun dels següents requisits:

  • Certificat de professionalitat nivell 1
  • Títol Professional Bàsic (FP Bàsica)
  • Títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria (ESO) o equivalent
  • Títol de Tècnic (FP Grau Mitjà) o equivalent
  • Certificat de Professionalitat de nivell 2
  • Haver superat la prova d'accés a cicles formatius de grau mitjà
  • Haver superat qualsevol prova oficial d'accés a la Universitat
En cas de no complir amb els anteriors requisits, abans de l'inici del curs podràs fer una senzilla prova d'accés per poder realitzar la formació.