Introducció

El curs Atenció al client, consumidor i usuari es centra en la gestió i execució de plans d`atenció al client, consumidor i usuari de béns i serveis, incloent-hi l`execució de servei d`atenció al client, la gestió de queixes i reclamacions, així com la recopilació, organització i gestió de la informació i documentació relacionada amb el consum. A més, es destaca la comunicació en anglès en activitats comercials. Els estudiants adquireixen habilitats essencials per a gestionar les interaccions amb clients, consumidors i usuaris de manera eficient.

Formació totalment subvencionada pel SOC.


Sobre el curs

  • Acció formativa
    Atenció al client, consumidor i usuari
  • Modalitat
    Presencial
  • Família professional
    Administració i gestió
  • Data Inici del curs:
    25/04/2024

Horari

  • De dilluns a divendres de 15:00h a 21:00h

Centre

CIDET-Centre Internacional de Formació Empresarial i Tecnològica SL
Passeig PERE III 48
938748900
[email protected] Manresa

Veure web