Introducció

Codi Curs: FS2022-1789


Descripció del curs

Coneixes Whatsapp Business? Fes servir de manera eficient aquest canal per a comunicar-te amb els teus clients. Tots estem acostumats a utilitzar Whatsapp a nivell d'usuari, i ara t'ensenyem a utilitzar Whatsapp per a empreses. Treu-li tot el partit a aquesta xarxa i resol dubtes, ven o informa als teus clients. En aquest curs, aprendràs les millors estratègies de comunicació per a la teva empresa i la normativa que has de tenir en compte per a utilitzar aquest canal.

Objectiu general:

Identificar les característiques generals de WhatsApp Business i conèixer les millors estratègies per a la nostre empresa.


Observacions: 

Aquest curs es desenvoluparà en modalitat de VIDEOCONFERÈNCIA ( a la sessió indicada a l'apartat Horari s'ha d'assistir presencialment). 


El curs es desenvoluparà de forma síncrona en els dies i horaris que estan detallats a l'apartat de l'horari. Les videoconferències no seran gravades i serà imprescindible l’assistència a les sessions especificades per a la realització del curs.


Per motius de seguretat i per garantir la participació activa, serà obligatori que els assistents al curs tinguin activada la webcam durant la realització del curs. Curs subvencionat.


Pots fer click aquí per a consultar el programa formatiu oficial


Sobre el curs

  • Acció formativa
    WhatsApp Business per a millorar la comunicació amb els teus clients
  • Modalitat
    On-line
  • Família professional
    Comerç i màrqueting
  • Data Inici del curs:
    25/04/2024
  • Data Final del curs:
    13/05/2024

Temari

  • 1. Identificació de Whatsapp Business 1.1 Concepte de Whatsapp Business i diferències amb WhatsApp 1.2 Visió actual i ús del Whatsapp Business: implementació pas a pas
  • 2. Especificació dels continguts de la eina i usos 2.1 Definició de les dinàmiques de missatges de benvinguda/ disponibilitat, respostes ràpides, etiquetes, llistes de difusió i auto-responedors 2.2 Identificació de la normativa sobre protecció de dades i comunicacions comercials
  • 3. Descripció dels principis bàsics del WhatsApp Business com a eina de màrqueting 3.1 Principis de la difusió del canal de WhatsApp Business 3.2 Procés d’inserció a una web d’un botó de WhatsApp 3.3 Exemples d’ús per missatges comercials i per atenció al client

Horari

  • La sessió del 09/05, serà presencial al C/ Francesc Tàrrega, 14 de Barcelona.

Centre

PIMEC Petita i Mitjana Empresa de Catalunya
Carrer Castelladral, 5 - 7. Polígon Industrial Els Dolors, 08243 Manresa, Barcelona
934964500
[email protected] Manresa

Veure web

Requisits

En el supòsit de no requerir-se acreditacions/titulacions, cal posseir les habilitats de comunicació lingüística suficients que permetin cursar amb aprofitament.